Det er underligt....jeg mener, så mange er vi vel heller ikke...men på east stand, som glædeligt vis var fyldt til randen, kunne vi ikke synge sammen alle sammen! Hvis f.eks. "altid blå og hvid..." blev startet i den ene ende så blev den startet en omgang senere i den anden,...det ødelægger helt klart kraften når "for med stolted, ære og smerte..." kommer for halv kraft. Lyt hvor lang tid sangen har været igang.
Når det er sagt, så vil jeg mene der var en fantastisk stemning idag! Dog ikke på BA siden....Det ødelægger en hel del når vi ikke kan stå sammen med dem.
Samarbejd i sangene! (fra LBK-FCK-kampen)
- Dunkel KunF #220
- Geografisk sted: Brønshøj
Re: Samarbejd i sangene! (fra LBK-FCK-kampen)
Willjax skrev:Det er underligt....jeg mener, så mange er vi vel heller ikke...men på east stand, som glædeligt vis var fyldt til randen, kunne vi ikke synge sammen alle sammen! Hvis f.eks. "altid blå og hvid..." blev startet i den ene ende så blev den startet en omgang senere i den anden,...det ødelægger helt klart kraften når "for med stolted, ære og smerte..." kommer for halv kraft. Lyt hvor lang tid sangen har været igang.
Når det er sagt, så vil jeg mene der var en fantastisk stemning idag! Dog ikke på BA siden....Det ødelægger en hel del når vi ikke kan stå sammen med dem.
Hvor stod de uofficielle? Kunne ikke fra min side af EastStand se hvor folk var? Kan man overhovedet samarbejde over sponsorlogen? Når sangende nåede over til os til højre på ES døede de ud på midten af ES, men jeg stod altså også blandt en masse, der ikke gad synge, hvis ikke alle sang...
Kunne høre der var god stemning midt på og til venstre på ES, men sangende skal altså køre længere!!! Og vi skal have lavet nogen "sang-relæer" bag eller midt på ES, der kan sende sangene videre!
Det Offentlige er et dyr, der sover uvækkeligt på vores hverdagsvej.
Men stundom vågner det og slår en streg, som vores virkelyst kan snuble over." Piet Hein om bl.a. kommunalbestyrelsen i LTK
/David
Men stundom vågner det og slår en streg, som vores virkelyst kan snuble over." Piet Hein om bl.a. kommunalbestyrelsen i LTK
-
Willjax
Re: Samarbejd i sangene! (fra LBK-FCK-kampen)
Dunkel KunF #220 skrev:Willjax skrev:Det er underligt....jeg mener, så mange er vi vel heller ikke...men på east stand, som glædeligt vis var fyldt til randen, kunne vi ikke synge sammen alle sammen! Hvis f.eks. "altid blå og hvid..." blev startet i den ene ende så blev den startet en omgang senere i den anden,...det ødelægger helt klart kraften når "for med stolted, ære og smerte..." kommer for halv kraft. Lyt hvor lang tid sangen har været igang.
Hvor stod de uofficielle? Kunne ikke fra min side af EastStand se hvor folk var? Kan man overhovedet samarbejde over sponsorlogen? Når sangende nåede over til os til højre på ES døede de ud på midten af ES, men jeg stod altså også blandt en masse, der ikke gad synge, hvis ikke alle sang...
Kunne høre der var god stemning midt på og til venstre på ES, men sangende skal altså køre længere!!! Og vi skal have lavet nogen "sang-relæer" bag eller midt på ES, der kan sende sangene videre!
Nej det ville nok være lidt utopisk at samarbejde over sponsorloungen. BA stod på West stand. Men min pointe er at East stand var opdelt i dem med trommerne og "kærne BV'ere" længst mod klubhuset og så en ny gruppering vil jeg mene....bestående af unge mænd og kvinder. Begge ender var i fuld flor...ikke til at sige hvem der dominerede, hvis nogen gjorde...men samarbejdet kunne man godt arbejde på ....idéen med "sang-relæer" er god...hvordan gør vi det?
Tilbage til "Forslag til nye sange"