NY SANG?

Har du en "sanger" gemt i maven, eller har du bare fundet på den fede tekst til en ny Lyngby-sang? Så post dem her i dette forum.
Brugeravatar
Jakob P.
Site Admin
Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Jakob P. » tors 19. apr 2007 11:58

Erland skrev:
Jakob P. skrev:
Bennetzen!! skrev:
Sektion 12 skrev:søndag d. 11 feb.
http://urbancrew.dk/forum/viewtopic.php ... c&start=45

hihihi :p

Flot at du kan finde ud af at linke det samme link som Cali!!

:finger:

Jeg troede, at hans griner smiley refererede til den latterlige tekst med de komplet håbløse versefødder :D
Prøv først lige at synge "Sangen fra vort hjerte må I få, den vil bestå", hvilket passer perfekt til melodien og så "sammen står vi bag nordens allerbedste hold" - LOOOOOL :D :D :D Tonedøve F?CK'er :D

UUUUUNDSKYLD fordi i fra kynkeby ikke kan synge, åbenbart? :S
Prøv og syng med på den?
"ÅHHHHHHH STENBRODRENGE
SYNG HØJT OG LÆNGE
FOR FCK!!!..
>>SAMMEN STÅR VI BAG NORDENS ALLEREBDSTE HOLD<<" Det passer PERFEKT til melodien.

Måske til en melodi, men i hvert fald ikke til den her! Der er 13 takter i sidste linje. Der er 13 stavelser i "bær' med stolthed klubbens farver, hvid og kongeblå". Udover at de lange ord skal deles over på komplet håbløs vis, er der kun 12 stavelser i "sammen står vi bag nordens allerbedste hold". Det holder ikke, så forsøg ikke at spille smart mod bedrevidende :evil: Hvis ikke det var fordi, jeg helst ikke ville høre F?CK synge noget som helst, kunne jeg i hvert fald godt tænke mig at høre, hvordan I ville få den håbløse tekst til på nogen måde at passe med melodien :)
Kongens Lyngby - Vores klub!

Cali-

Indlægaf Cali- » tors 19. apr 2007 16:53

ibrehnécairo skrev:
Cali- skrev:Bliver da sjovt når vi mødes i pokalen, så behøver vi ik ha trummer med, i kan bare spille melodien, så synger vi. DET EN Om'er :finger:

Hvor køber du trummer?

Nåårh nej, i bruger ik trummer, du klapper dig jo bare på lårene?

Cali-

Indlægaf Cali- » tors 19. apr 2007 16:57

Jesper M. skrev:hehehe, den sang skal synes så mange gange at det får fuckerne til at forlade stadion på onsdag. :lol: :lol: :lol:

Vil jeg glæde mig til at høre, hvis i overhovedet får nok til at synge med.
FULD GAS ONSDAG

Bennetzen!!

Indlægaf Bennetzen!! » tors 19. apr 2007 17:25

Forstår ikke hvorfor fck'erne er så kæphøje. Det er jo kun her det sidste 1-1½ år at de har kunnet følge lidt med ang. stemning på tribunen. Kan da tydeligt huske flere kampe for nogle år siden hvor der blev råbt "buuuh" hvis holdet kom bagud. Denne tendens er der stadig at finde. Senest mod Silkeborg.
Det eneste de kunne præstere for nogle år siden var at råbe lidt når spillerne kom på banen og når de kom foran!

Hoejen

Indlægaf Hoejen » tors 19. apr 2007 17:45

Cali- tror han driller dig lidt. Det hedder en tromme.

Napoli
Geografisk sted: København S

Indlægaf Napoli » tors 19. apr 2007 18:13

FC Københa a avn.

Godt fundet på med den sang... Den klinger virkelig godt :puke:

Føj føj og Bvadr.. Kan simpelthen ikke have de mennesker

Cali-

Indlægaf Cali- » tors 19. apr 2007 19:18

Hoejen skrev:Cali- tror han driller dig lidt. Det hedder en tromme.

Heh, tja har aldrig hørt efter i dansk :cool:

Brugeravatar
Lakris
Geografisk sted: Kongens By

Indlægaf Lakris » tors 19. apr 2007 21:33

Eller så er har du bare gået til dum på Ungdomsskolen?
:lol:

Erland

Indlægaf Erland » tors 19. apr 2007 21:50

Jakob P. skrev:
Erland skrev:
Jakob P. skrev:
Bennetzen!! skrev:

Jeg troede, at hans griner smiley refererede til den latterlige tekst med de komplet håbløse versefødder :D
Prøv først lige at synge "Sangen fra vort hjerte må I få, den vil bestå", hvilket passer perfekt til melodien og så "sammen står vi bag nordens allerbedste hold" - LOOOOOL :D :D :D Tonedøve F?CK'er :D

Prøv og syng med på den?
"ÅHHHHHHH STENBRODRENGE
SYNG HØJT OG LÆNGE
FOR FCK!!!..
>>SAMMEN STÅR VI BAG NORDENS ALLEREBDSTE HOLD<<" Det passer PERFEKT til melodien.

Måske til en melodi, men i hvert fald ikke til den her! Der er 13 takter i sidste linje. Der er 13 stavelser i "bær' med stolthed klubbens farver, hvid og kongeblå". Udover at de lange ord skal deles over på komplet håbløs vis, er der kun 12 stavelser i "sammen står vi bag nordens allerbedste hold". Det holder ikke, så forsøg ikke at spille smart mod bedrevidende :evil: Hvis ikke det var fordi, jeg helst ikke ville høre F?CK synge noget som helst, kunne jeg i hvert fald godt tænke mig at høre, hvordan I ville få den håbløse tekst til på nogen måde at passe med melodien :)

http://youtube.com/watch?v=_66yoOyhios

For mig, passer tekts og melodi!!

Brugeravatar
Lakris
Geografisk sted: Kongens By

Indlægaf Lakris » tors 19. apr 2007 22:07

Yes... VM i dårlig Optagelse...... kage?

Erland

Indlægaf Erland » fre 20. apr 2007 11:16

Ja undskyld mig fordi der ikke var en med bedre kvalitet.. Lyt til teksten istedet for at alt muligt andet... kage? ahahaha

Brugeravatar
Jakob P.
Site Admin
Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Jakob P. » fre 20. apr 2007 11:26

Erland skrev:
Jakob P. skrev:
Erland skrev:
Jakob P. skrev:
Bennetzen!! skrev:

Prøv og syng med på den?
"ÅHHHHHHH STENBRODRENGE
SYNG HØJT OG LÆNGE
FOR FCK!!!..

http://youtube.com/watch?v=_66yoOyhios

For mig, passer tekts og melodi!!

Måske fordi de synger noget andet end det du skrev??? "Sammen står vi bagVED nordens allerbedste hold" - Så passer den jo lige pludselig :eek:
At teksten så stadig er noget forbandet sludder er en anden sag :evil:
Kongens Lyngby - Vores klub!

Bennetzen!!

Indlægaf Bennetzen!! » fre 20. apr 2007 14:57

Der bliver ikke sunget "bagVED" men kun "bag" og så bliver der holdt en lille pause, hvilket betyder at melodien faktisk ikke passer oprindeligt til det sidste!

Erland

Indlægaf Erland » lør 21. apr 2007 12:50

Bennetzen!! skrev:Der bliver ikke sunget "bagVED" men kun "bag" og så bliver der holdt en lille pause, hvilket betyder at melodien faktisk ikke passer oprindeligt til det sidste!

har du overhovedet sunget sangen?? Den passer jo fint, bedre end jeres, som jeg faktisk slet ikke kan få til at passe ind i melodien :oops:

Donna

Indlægaf Donna » lør 21. apr 2007 13:27

Erland skrev:
Bennetzen!! skrev:Der bliver ikke sunget "bagVED" men kun "bag" og så bliver der holdt en lille pause, hvilket betyder at melodien faktisk ikke passer oprindeligt til det sidste!

har du overhovedet sunget sangen?? Den passer jo fint, bedre end jeres, som jeg faktisk slet ikke kan få til at passe ind i melodien :oops:

Ja det siger jo en helt del om dig!!! Tonedøve F.*.C.K'er :lol:

Tilbage til "Forslag til nye sange"