Tekst på alle lyngby sange?
[quote="Bennetzen]
Den eneste der er "taget" fra Brøndby er "Vi fra Lyngby af". Men Brøndby har jo heller ikke lavet mange sange selv. De finder musikken et sted og ændre teksten![/quote]
Heller ikke denne er taget fra Brøndby! Sangen kommer fra Landsholds-sammenhægen hvor man synger: "Vi er danskerne, danskerne danskerne,danskerne...."!!! Dette blev også sunget i Slagelse, men fundet for racistisk?? Så teksten blev lavet om til " Vi fra Lyngby af..."
Kom Igen
Den eneste der er "taget" fra Brøndby er "Vi fra Lyngby af". Men Brøndby har jo heller ikke lavet mange sange selv. De finder musikken et sted og ændre teksten![/quote]
Heller ikke denne er taget fra Brøndby! Sangen kommer fra Landsholds-sammenhægen hvor man synger: "Vi er danskerne, danskerne danskerne,danskerne...."!!! Dette blev også sunget i Slagelse, men fundet for racistisk?? Så teksten blev lavet om til " Vi fra Lyngby af..."
Kom Igen
betty skrev:Netop Lyngby KLAP-KLAP-KLAP-KLAP er da meget original det ville da lyde fantastisk hvis alle sang KLAP KLAP KLAP.
Det er der ingen der skal synge overhovedet!! Jeg startede med råbe dette fordi folk ikke klappede med når de skulle, og for at lave grin med nyderne på stadion som bare står istedet for at yde... Brug så de hænder for satan!
Desuden går den: klaaaap, klaap, klap klap klap, klap klap klap klap, klap klap!
-
Bennetzen!!
Tifo skrev:[quote="Bennetzen]
Den eneste der er "taget" fra Brøndby er "Vi fra Lyngby af". Men Brøndby har jo heller ikke lavet mange sange selv. De finder musikken et sted og ændre teksten!
Kom Igen
Men hvor har landsholdet så sangen fra???

-
matthias
Bennetzen!! skrev:Tifo skrev:[quote="Bennetzen]
Den eneste der er "taget" fra Brøndby er "Vi fra Lyngby af". Men Brøndby har jo heller ikke lavet mange sange selv. De finder musikken et sted og ændre teksten!
Kom Igen
[/quote]
Den kom før vestegn-sangen...
-
Bennetzen!!
Tifo skrev:Bennetzen!! skrev:Tifo skrev:[quote="Bennetzen]
Kom Igen
Den kom før vestegn-sangen...[/quote]
He he
Ok
-
Alex'tric
matthias skrev:kunne vi ikke også prøve at lave nogle nye sange. jeg hørte nogle i s-toget der havde været til en lyngby-kamp... de sagde at det var total wanna be Brøndby... (de var ikke brøndbyfans) nu ved jeg ikke hvem der kom først med sangene men hvis det er os der har taget brøndbys sange syne jeg vi skal lave dem om...
Det er en skræmmende og meget bedrøvelig opfattelse, man desværre må lide under som fan af et "mindre hold" (dvs. med mindre man er medløber limsniffer, eller FC-luder). Jeg kan blive SÅ pissed over at høre BUIF'ernes virkelig elendigt klingende "Yellow-blue army", som de er begyndt at synge i løbet af de sidste par år. Tyvstålet fra OS, der har sunget "Lyngbys blue-white army" i hvert fald siden BV's stiftelse...
God idé at vi selv finder på nye sange. Det er jo netop det dette forum er oprettet med henblik på. Så bare se at komme til tasterne. Vær dog forberedt på kritik. For at en sang skal slå igennem skal den virkelig holde!!!
Jeg synes nu også at vi har for uvane at glemme en del af de gode sange - vi synger næsten altid de samme. Lige omkring konkursen var der en der fandt på denne geniale sang (som jeg er ret sikker på er original):
Aldrig, aldrig, aldrig gi'r vi op
Vi er en klub med stolte traditioner
Aldrig, aldrig gi'r vi op
(med variationen: Aldrig, aldrig, aldrig Farum Park)
-
ibrehnécairo
BK skrev:Jeg synes nu også at vi har for uvane at glemme en del af de gode sange - vi synger næsten altid de samme. Lige omkring konkursen var der en der fandt på denne geniale sang (som jeg er ret sikker på er original):
Det er nu en sang der er blevet sunget i mange mange år. Og af mange klubber. Mener bl.a. at FREM har sunget den i mange år............
-
Boten Nina
Tilbage til "Forslag til nye sange"