Tore Dansen!!!

Har du en "sanger" gemt i maven, eller har du bare fundet på den fede tekst til en ny Lyngby-sang? Så post dem her i dette forum.
Thomas Wivel

Tore Dansen!!!

Indlægaf Thomas Wivel » søn 2. nov 2008 23:03

Vi skal have en sang og en dans til vores allesammens Norske Fjeldangriber "TORE". Jeg lavede personligt en lille støvledans oppe i hjørnet.. Der blev eddermanme hoppet og banket på indersiden af støvlerne da han garnede.. Tore Dansen er startet.. Hver gang han scorer skal der danses "Den Nordnorske Fjeld Støvle Dans".. Den skal bare have impro for alle pengene!!! :cool:

PS: Jeg ved at Dobbelgængeren er en habil jodler, så den kunne godt spædes op med lidt fjeldske toner...

Brugeravatar
Dobbeltgængeren

Re: Tore Dansen!!!

Indlægaf Dobbeltgængeren » søn 2. nov 2008 23:35

Hvem er det der banker? skrev:Vi skal have en sang og en dans til vores allesammens Norske Fjeldangriber "TORE". Jeg lavede personligt en lille støvledans oppe i hjørnet.. Der blev eddermanme hoppet og banket på indersiden af støvlerne da han garnede.. Tore Dansen er startet.. Hver gang han scorer skal der danses "Den Nordnorske Fjeld Støvle Dans".. Den skal bare have impro for alle pengene!!! :cool:

PS: Jeg ved at Dobbelgængeren er en habil jodler, så den kunne godt spædes op med lidt fjeldske toner...

Takker for jodle-rosen...

Kunne også se du havde dine nye nordnorske ren-skindsstøvler på i dag, så klart du ikke kunne stå stille da Tore-schützen gik amok med 2 scoringer.

Tilbage til "Forslag til nye sange"