Her er der så lidt kreativitet dyrket på en onsdag aften.
Da vi ikke har nogle rigtig gode 'hoppesange', tænkte jeg at det her måske kunne blive til noget:
Lyngby stolthed
vores drenge
alle bliiiv'r
fanme veeed
blå og hviiiid'
kom nu hiiiid
og forstååå
vi de rå
kom nu ooop
begynd at hooop
lad os hop
til country rock
lalala, lyngby
lalala, lyngby
lalala, lyngby
lalalaaaaaaaaaaaaaa
lyngby boldklub
for lyngby boldklub
vi elsker jer
i altid dæær'
fra 2. minut - i stedet for 'west virginia' - så 'lyngby stolted
http://www.youtube.com/watch?v=oW7HDG5ORLo
- ikke nødvendigvis færdig
ny sang
-
Boten Nina
-
cesar
Boten Nina skrev:Jeg tror den er for svær. Der er for meget tekst at huske og det vil være meget svært at få den til at lyde godt, da en stiger og falder i tempo. Hvis den skal fungere, skal den cuttes ned og gøres lettere.
Den er næsten ligeså lang som Ååh lyngby boldklub, og ja, det vil være svært at få alle til at lære dem og derfor er der også snakket i Syndikatet om at dele små sanghæfter ud, til nye sange, som jeg syntes er en genial idé..
-
Boten Nina
cesar skrev:Den er næsten ligeså lang som Ååh lyngby boldklub, og ja, det vil være svært at få alle til at lære dem og derfor er der også snakket i Syndikatet om at dele små sanghæfter ud, til nye sange, som jeg syntes er en genial idé..
Det er en rigtig god idé, det med at dele sangtekster ud på tribunen... det virker.
Man skal passe på med at sammenligne noget med "Ååhh Lyngby Boldklub", da det nok er den mest gennemførte, gudsbenåede tribune-sang nogensinde indført i Lyngby - både selve teksten og melodien!
Tilbage til "Forslag til nye sange"