Mere hegn!

Har du en "sanger" gemt i maven, eller har du bare fundet på den fede tekst til en ny Lyngby-sang? Så post dem her i dette forum.
dkgustav

Mere hegn!

Indlægaf dkgustav » man 23. apr 2007 16:31

Var det ikke en idé at udbygge "hegnet", der iøvrigt bruges alt for lidt.

COME-ON LYNG-BY
LYNG-BY BOLD-KLUB
HE-LE LYNG-BY
KONG-ENS LYNG-BY
VI-VA LYNG-BY
FOR-ZA LYNG-BY
EL-SKER LYNG-BY
AL-TID LYNG-BY

Flere bud?

Lad os høre det mindst to gange i hver halvleg!
Just my 5 cents of wisdom...

Brugeravatar
Jakob P.
Site Admin
Geografisk sted: Søborg

Re: Mere hegn!

Indlægaf Jakob P. » man 23. apr 2007 18:05

dkgustav skrev:Var det ikke en idé at udbygge "hegnet", der iøvrigt bruges alt for lidt.

COME-ON LYNG-BY
LYNG-BY BOLD-KLUB
HE-LE LYNG-BY
KONG-ENS LYNG-BY
VI-VA LYNG-BY
FOR-ZA LYNG-BY
EL-SKER LYNG-BY
AL-TID LYNG-BY

Flere bud?

Lad os høre det mindst to gange i hver halvleg!

Flere triple-indlæg fra Gustav :D Spøg til side. Er helt enig i dine betragtninger. Der er dog allerede en del variation. Kun Lyng-by bold-klub (som så iøvrigt ikke lyder optimalt) og de to sidste bliver ikke brugt allerede.
Kongens Lyngby - Vores klub!

FlemStrix

Indlægaf FlemStrix » man 23. apr 2007 23:51

Nu var jeg selv i hegnet mod GF (og tror mansen har det på lidt samme måde som mig), det er sq ikke vildt fedt at der mere eller mindre kun er rigtig godt gang i den når en er i hegnet og så dør stemningen fuldstændig når man har taget 2 skridt ned af hegnet..

dkgustav

Indlægaf dkgustav » tirs 24. apr 2007 01:57

Jakob P. skrev:Flere triple-indlæg fra Gustav :D Spøg til side. Er helt enig i dine betragtninger. Der er dog allerede en del variation. Kun Lyng-by bold-klub (som så iøvrigt ikke lyder optimalt) og de to sidste bliver ikke brugt allerede.

Hey du kan da også: http://debat.bluevikings.dk/viewtopic.php?p=42124. Det er også det der forbandede indernet! :angry:

Ved godt det meste ikke var nyt, men se lidt på rækkefølgen 8) Den giver da meget god mening. Og de sidste to er da oplagte at koble på!

FlemStrix skrev:Nu var jeg selv i hegnet mod GF (og tror mansen har det på lidt samme måde som mig), det er sq ikke vildt fedt at der mere eller mindre kun er rigtig godt gang i den når en er i hegnet og så dør stemningen fuldstændig når man har taget 2 skridt ned af hegnet..

Det kan jeg sagtens følge, men så må nogle andre sgu sørge for, at der bliver fulgt op (se evt. http://debat.bluevikings.dk/viewtopic.php?p=42128). Det bliver jo nemt en ond cirkel, hvis man afholder sig fra at skabe god stemning pga. dårlig stemning.

NIP

Indlægaf NIP » tirs 24. apr 2007 10:32

FlemStrix skrev:Nu var jeg selv i hegnet mod GF (og tror mansen har det på lidt samme måde som mig), det er sq ikke vildt fedt at der mere eller mindre kun er rigtig godt gang i den når en er i hegnet og så dør stemningen fuldstændig når man har taget 2 skridt ned af hegnet..

Så så flemse, så var der vist heller ikke større forskel på når du var i hegnet og ikke var i hegnet.... 8)
omkring midten af ES var der da ok stemning det meste af kampen...

Brugeravatar
Jakob P.
Site Admin
Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Jakob P. » tirs 24. apr 2007 15:34

dkgustav skrev:
Jakob P. skrev:Flere triple-indlæg fra Gustav :D Spøg til side. Er helt enig i dine betragtninger. Der er dog allerede en del variation. Kun Lyng-by bold-klub (som så iøvrigt ikke lyder optimalt) og de to sidste bliver ikke brugt allerede.

Hey du kan da også: http://debat.bluevikings.dk/viewtopic.php?p=42124. Det er også det der forbandede indernet! :angry:

Det indlæg var så vigtigt, at det skulle postes tre gange 8) Nej det var selvfølgelig også en fejl forårsaget af den ynkelige forfatning vores kære debatforum var i i går og har været jævnligt længe. Ser ud til at køre fint i dag. I hvert fald lige nu, hvor jeg er på for første gang... Lad os håbe at det holder!
Kongens Lyngby - Vores klub!

FlemStrix

Indlægaf FlemStrix » tirs 24. apr 2007 16:03

NIP skrev:omkring midten af ES var der da ok stemning det meste af kampen...

Langt fra hele kampen og så blev der jo til tider sunget 3-4 forskellige sange på samme tid og så var der ikke rigtigt nogle af dem der brød igennem..

dkgustav

Indlægaf dkgustav » ons 25. apr 2007 01:03

FlemStrix skrev:Langt fra hele kampen og så blev der jo til tider sunget 3-4 forskellige sange på samme tid og så var der ikke rigtigt nogle af dem der brød igennem..

Alle sang da det samme, da du var i hegnet ;-)

NIP

Indlægaf NIP » ons 25. apr 2007 08:44

FlemStrix skrev:
NIP skrev:omkring midten af ES var der da ok stemning det meste af kampen...

Langt fra hele kampen og så blev der jo til tider sunget 3-4 forskellige sange på samme tid og så var der ikke rigtigt nogle af dem der brød igennem..

Ja Flemse du skal jo lære at tromme i takt !!!!!! :cool:

Tilbage til "Forslag til nye sange"