Altid blå og hvid

Har du en "sanger" gemt i maven, eller har du bare fundet på den fede tekst til en ny Lyngby-sang? Så post dem her i dette forum.
Boten Nina

Indlægaf Boten Nina » man 6. nov 2006 21:45

Kim W..... skrev:Ja, den svingede fedt, men vi sang bare overhovedet ikke den samme melodi som de gør i det ovenstående klip. De synger den lidt anderledes i starten, men til sidst er det helt anderledes end det der blev sunget på stadion igår. Melodien i klippet er mere nyanceret. Vores version er mere monoton, men fed alligevel.

Ja, den er lidt svær... altså melodien. Men hvis vi alle lytter til den 10 gange dagligt i dagene op til kamp, så skulle den vist snart være der! :D

Men den er for fed! Undskyld, jeg kaldte den en Brøndby-sang, Tifo! Selvom de bruger samme melodi... Din velformulerede tekst er jo 100 gange bedre, end deres primitive lort i beton-land!

Nutella Klanen

Indlægaf Nutella Klanen » man 6. nov 2006 21:50

michelle skrev:
Og hvis drengene kan fortsætte takterne fra i går, så bliver Kolding sendt hjem med en seriøs sæk (skal ikke tolkes at de får Michelle med i bussen som sejrstrofæ )

Fuck dig,dumme Jakob..
Host host...Afslutningsfest..Host host...

Altid blå og hvid.
Kan Michelle finde hel hjem fra kolding?

osv osv.

Michelle

Indlægaf Michelle » man 6. nov 2006 21:56

Altid blå og hvid.
Kan Michelle finde hel hjem fra kolding

Hmm..Forstår den ikk lige..

Boten Nina

Indlægaf Boten Nina » man 6. nov 2006 21:57

michelle skrev:
Altid blå og hvid.
Kan Michelle finde hel hjem fra kolding

Hmm..Forstår den ikk lige..

Nej, den er også MEGET svær...

Larry7

Indlægaf Larry7 » man 6. nov 2006 22:12

Kim W..... skrev:Ja, den svingede fedt, men vi sang bare overhovedet ikke den samme melodi som de gør i det ovenstående klip. De synger den lidt anderledes i starten, men til sidst er det helt anderledes end det der blev sunget på stadion igår. Melodien i klippet er mere nyanceret. Vores version er mere monoton, men fed alligevel.

Ja der skal trækkes lidt mere i ordene,,,

Michelle

Indlægaf Michelle » man 6. nov 2006 22:48

Nej, den er også MEGET svær...

Har fattet den nu..

Man skal ikk læse sådan noget fis,mens man vasker gulv..hehe..

Men lige meget hvad,så er den meget dårlig og slet ikke sjov..

Basta..

Brugeravatar
Tifo
Kontakt:

Indlægaf Tifo » man 6. nov 2006 22:54

Ja den skal helst gå op i tonen lige inden "så med stolthed...." og trækkes ud flere steder, men det skal nok komme.
Vi stod vist også og snakkede om det i fredericia. Alt for mange af vores sange bliver sunget med den samme kedelige monotone klang istedet for fuld skrue og hjerte som de egentligt burde, også mister de automatisk deres "fedhed" hehe og kommer til at lyde som noget fra en børne-fødselsdag

Brugeravatar
Jakob P.
Site Admin
Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Jakob P. » tirs 7. nov 2006 09:15

michelle skrev:Fuck dig,dumme Jakob..

:lol: :lol: :lol: Du bliver hurtigt sur, hva'?

michelle skrev:Host host...Afslutningsfest..Host host...

Den kan du ikke bruge mere søde. Mit indlæg var en lille payback for din provokation under off topic ;-)
Kongens Lyngby - Vores klub!

Michelle

Indlægaf Michelle » tirs 7. nov 2006 09:24

Den kan du ikke bruge mere søde. Mit indlæg var en lille payback for din provokation under off topic

Lille skat..Jeg kan bruge den ligeså tosset jeg vil..
Sådan er det,når man ikk kan feste med os andre..
Der skal vel være konsekvenser.. :cool:

Brugeravatar
Murphy.
Geografisk sted: Gøteborg

Indlægaf Murphy. » tirs 7. nov 2006 09:44

[quote="michelle"][quote]Den kan du ikke bruge mere søde. Mit indlæg var en lille payback for din provokation under off topic
[/quote]

Lille skat..Jeg kan bruge den ligeså tosset jeg vil..
Sådan er det,når man ikk kan feste med os andre..
Der skal vel være konsekvenser.. :cool:[/quote]

Get a room!! 8)
Gammel sur stodder, der hader moderne fodbold.

Thomas Wivel

Indlægaf Thomas Wivel » tirs 7. nov 2006 14:14

Tifo skrev:

Ja den skal helst gå op i tonen lige inden "så med stolthed...." og trækkes ud flere steder, men det skal nok komme.
Vi stod vist også og snakkede om det i fredericia. Alt for mange af vores sange bliver sunget med den samme kedelige monotone klang istedet for fuld skrue og hjerte som de egentligt burde, også mister de automatisk deres "fedhed" hehe og kommer til at lyde som noget fra en børne-fødselsdag

Brugeravatar
Jakob P.
Site Admin

Indlægaf Jakob P. » tirs 7. nov 2006 14:47

Kim W..... skrev:

Fantastisk indlæg dér Wanker :lol:

Thomas Wivel

Indlægaf Thomas Wivel » tirs 7. nov 2006 16:05

Tifo skrev:

Hæ hæ ... Jeg havde skrevet en hel roman. Har åbentbart fucket det op.. Nå, men summasumarum er: SYNG med sjæl og gejst, så lyder ALLE vores sange fantastiske. Selv den fedeste sang kan blive røvsyg, hvis ike man giver sig 100%. Vi er ved at være der, men vi kan stadig blive bedre. Dejligt at se at der er flere og flere der begynder ar turde bruge deres sang/råbe-stemmer!!

Come On Lyngby!!

Brugeravatar
Jakob P.
Site Admin

Indlægaf Jakob P. » tirs 7. nov 2006 16:14

Kim W..... skrev:Hæ hæ ... Jeg havde skrevet en hel roman. Har åbentbart fucket det op.. Nå, men summasumarum er: SYNG med sjæl og gejst, så lyder ALLE vores sange fantastiske. Selv den fedeste sang kan blive røvsyg, hvis ike man giver sig 100%. Vi er ved at være der, men vi kan stadig blive bedre. Dejligt at se at der er flere og flere der begynder ar turde bruge deres sang/råbe-stemmer!!

Come On Lyngby!!

Hear hear!

Tilbage til "Forslag til nye sange"