Lyngby Er De Bedste

Har du en "sanger" gemt i maven, eller har du bare fundet på den fede tekst til en ny Lyngby-sang? Så post dem her i dette forum.
Brugeravatar
nicklas_sigval
Geografisk sted: Virum, Frederiksdal
Kontakt:

Lyngby Er De Bedste

Indlægaf nicklas_sigval » ons 6. jun 2007 19:53

I må meget gerne smide en kommentar om Sangen her!! :D :D :D

Sangen skal synges efter melodien til Pet Shop Boys - Go West..!

http://www.youtube.com/watch?v=39KZ2afBtLU

Sangen Starter Ca. 20 sek inde i melodioen..

Lyngby Er De Bedste, Lyngby Er De Bedste, Lyngby Er De Bedste, Lyngby Er De Bedste...

Sammen Vi Vil gå afsted, Sammen Vi Vil forlade divisionen, Sammen Vil Vi Smadre Superligaen, Sammen Vil Vi Gå I Hånd Med Lyngby, Sammen Vil Vi Elske Lyngby, Sammmen Vil Vi Feste i Lyngby, Sammen Vil Vi Drikke Os I Hegnet, Sammen Er Vi De Bedste I Verden...

Lyngby Er De Bedste, Lyngby Er De Bedste, Lyngby Er De Bedste, Lyngby Er De Bedste...

Sammen Vi Vil gå afsted, Sammen Vi Vil forlade divisionen, Sammen Vil Vi Smadre Superligaen, Sammen Vil Vi Gå I Hånd Med Lyngby, Sammen Vil Vi Elske Lyngby, Sammmen Vil Vi Feste i Lyngby, Sammen Vil Vi Drikke Os I Hegnet, Sammen Er Vi De Bedste I Verden...

Brugeravatar
stadionpølsen
Geografisk sted: Bryggen

Indlægaf stadionpølsen » tors 7. jun 2007 09:31

Fint at der kommer flere sange... men mine kommentarer må være:

- Too long! - den er jo alt alt alt for lang
- TOO GAY! (not that there's anything wrong with it!*) men jeg tror ærligt talt at det er ris til egen røv at synge Pet Shop Boys = man skal få "et par" bemærkninger med på vejen fra vores modstandere.

Og så er der vist et par versefødder der ikke helt passer. Så desværre en no-go herfra

* lige en til folk der er Seinfeld fans
STADIONPØLSEN LBK - Danmarksmesteren på Grill! /ignore Punto. Punto is now on Ignore

Thomas Wivel

Indlægaf Thomas Wivel » tors 7. jun 2007 10:09

Nix, den holder sgu ikke. For lang og "Beeedste" lyder ikke helt så smart at slutte af på. Derudover er den sang gennem tæsket og old school. Kanon initiativ med nye sange, men jeg ville se mig om efter en anden melodi hvis jeg var dig. Det kunne være fedt at prøve at finde nogle strofer i en sang som ingen har brugt før.

Indlægaf Avatard » tors 7. jun 2007 11:55

Så heller tage den på New York City Boy:

Lyngby BK ahhhhh
Vi elsker vores boldklub

!

Tilbage til "Forslag til nye sange"