Individuelle sange - læg hovederne i blød!

Har du en "sanger" gemt i maven, eller har du bare fundet på den fede tekst til en ny Lyngby-sang? Så post dem her i dette forum.
Brugeravatar
Jakob P.
Site Admin
Geografisk sted: Søborg

Individuelle sange - læg hovederne i blød!

Indlægaf Jakob P. » fre 24. nov 2006 15:30

Vi mangler seriøst sange til hvert enkelt spiller personligt! Foreslog selv i tidligere tråd Olé Anders Jochumsen osv... (På den gamle Bo Andersen melodi). Og så har vi vel Christian Holst Holst Holst... Ikke særligt originalt, men vel OK. Kim Di Canio kan der ikke pilles ved, men hvad med de andre 8-10 stykker? Her er et par forslag. Supplér venligst!

Stefan Campagnolo, Stefan Campagnolo... (på Lyngbys Blue-White army melodien) - men den synger vi vel egentlig allerede...

Alle ved, at Toby han er gud...

Punktum, punktum, komma, streg, her regerer Nicolai (tyvstjålet fra en aller anden der skrev den tidligere, men den holder :))

Så er det bare at komme i gang drenge og piger! Jeg skal nok skrive dem ind og dele dem ud på "stadion", når jeg har valgt de bedste ud :D
Kongens Lyngby - Vores klub!

Brugeravatar
Lakris
Geografisk sted: Kongens By

Indlægaf Lakris » fre 24. nov 2006 16:31

Christian Holst

Har vi også den gamle.....

Nummer 1 er CH.... nummer 2 er CH.... Nummer 3 er Ch osv....

Så mindes..... kan godt være det er forkert har jo nok været stiv...

men : one Tobis Mikkel only one Tobias Mikkel......og der ud af....

:)

Brugeravatar
Tifo
Kontakt:

Re: Individuelle sange - læg hovederne i blød!

Indlægaf Tifo » fre 24. nov 2006 17:00

Jakob P. skrev:Vi mangler seriøst sange til hvert enkelt spiller personligt! Foreslog selv i tidligere tråd Olé Anders Jochumsen osv... (På den gamle Bo Andersen melodi). Og så har vi vel Christian Holst Holst Holst... Ikke særligt originalt, men vel OK. Kim Di Canio kan der ikke pilles ved, men hvad med de andre 8-10 stykker? Her er et par forslag. Supplér venligst!

Stefan Campagnolo, Stefan Campagnolo... (på Lyngbys Blue-White army melodien) - men den synger vi vel egentlig allerede...

Alle ved, at Toby han er gud...

Punktum, punktum, komma, streg, her regerer Nicolai (tyvstjålet fra en aller anden der skrev den tidligere, men den holder :))

Så er det bare at komme i gang drenge og piger! Jeg skal nok skrive dem ind og dele dem ud på "stadion", når jeg har valgt de bedste ud :D

:thumbsup: Fin ide at bruge de gamle... Det er bare med at sætte dem igang

Brugeravatar
Jakob P.
Site Admin
Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Jakob P. » søn 26. nov 2006 11:09

lakris skrev:Christian Holst

Har vi også den gamle.....

Nummer 1 er CH.... nummer 2 er CH.... Nummer 3 er Ch osv....

Selvfølgelig! Hvordan kunne jeg glemme den :oops: (Oprindeligt en Birn sang, men Holst er klart værdig!)

lakris skrev:Så mindes..... kan godt være det er forkert har jo nok været stiv...

men : one Tobis Mikkel only one Tobias Mikkel......og der ud af....

:)

Det tror jeg vist også du har :D Ikke fordi mit forslag til ham er bedre, så den kræver nok lige et par forsøg mere...
Kongens Lyngby - Vores klub!

Tilbage til "Forslag til nye sange"