Tekst på alle lyngby sange?

Har du en "sanger" gemt i maven, eller har du bare fundet på den fede tekst til en ny Lyngby-sang? Så post dem her i dette forum.
Alex'tric

Tekst på alle lyngby sange?

Indlægaf Alex'tric » søn 11. sep 2005 18:38

Hey..

Sad lige og tænkte på, om det ikke kunne være en ide at lægge alle vores sange ud her på forum? Det er sq ikke lige alle sangene man kender, og nogen gange kan man godt komme lidt i tvivl om, hvad det egentlig er der bliver sunget? :roll:

Håber ikke jeg er den eneste der har det sådan, for så falder mit forslag måske lidt igennem. Synes bare det kunne være fedt med et opslag herinde, så også nye fans kan gå ind og se hvad vi synger på stadion :?:

Håber der er nogen der er interesserede i at gøre det. Ville gerne selv, men jeg er nok ikke den rette til det, da jeg ikke kan og kender alle sangene!

For resten tak for en kanon dag idag i AB. Virkelig god opbakning, og rigtig god stemning! Flot at så mange møder op.. :D

Mvh.

Brugeravatar
Lakris
Geografisk sted: Kongens By

Indlægaf Lakris » man 12. sep 2005 23:09

Vi kunne også lave en sangbog? :D

Devil in Blue

Indlægaf Devil in Blue » tirs 13. sep 2005 11:58

Den er lavet

"De små synger"

Alex'tric

Indlægaf Alex'tric » tirs 13. sep 2005 18:25

hehe :D

Men jeg mener det faktisk seriøst.. Den kunne bare ligge oppe i toppen som en bekendgørelse?

Synes bare det er en go' ide, for det kunne også få flere til at synge med.. MAn føler sig lidt dum, hvis man står og synget med på noget, og man egentlig ikke ved hvad der synges! :!:

Devil in Blue

Indlægaf Devil in Blue » ons 14. sep 2005 12:10

Du har ret. Lyder som en rigtig god ide med at sangene bliver skrevet herinde, måske endda det ville få de sidste til at synge med, som måske lige tøver fordi de ikk rigtig ved hvad der bliver sunget.

Blue White Army - LYNGBY

Blue White Army - LYNGBY

Osv.

Willjax

Indlægaf Willjax » ons 14. sep 2005 17:18

Devil in Blue skrev:Du har ret. Lyder som en rigtig god ide med at sangene bliver skrevet herinde, måske endda det ville få de sidste til at synge med, som måske lige tøver fordi de ikk rigtig ved hvad der bliver sunget.

Blue White Army - LYNGBY

Blue White Army - LYNGBY

Osv.

jeg troede det hed:

Blue White Army - LYNGBYS

Blue White Army - LYNGBYS
:lol:

Maria&Sarah

...

Indlægaf Maria&Sarah » søn 18. sep 2005 22:08

Jeg synes altså det er en meget god ide!!

F.eks. har jeg hørt ret mange synge "lyngby - nu eller aldrig" i stedet... det er lidt irriterende at høre på, for så kan man jo SLET ikk høre hvad der synges...

- Maria, p.t. uden Sarah!

Boten Nina

Indlægaf Boten Nina » søn 18. sep 2005 22:16

"Nu eller aldrig..." Det er der vel ingen der seriøst synger...? :?

matthias

Indlægaf matthias » søn 18. sep 2005 22:28

har haft det på samme møde som dig #9
det tog mig 2 år at finde ud af at der blev sunget/råbt blue army...
men jeg har nu aldrig hørt nogen synge nu eller aldrig

Maria&Sarah

Indlægaf Maria&Sarah » søn 18. sep 2005 22:50

Altså om de er seriøse eller ej skal vi jo ikke kunne sige :roll: Men der er i hvert fald nogle der synger det. Så sent som i dag var der nogle små drenge ved siden af os der gladeligt skrålede "Lyngby - nu eller aldrig!"

Maria&Sarah

...

Indlægaf Maria&Sarah » søn 18. sep 2005 22:51

det har jeg altså hørt mange gange... :lol:

så kom med lidt flere sange, måske er der nogle som nogen (måske endda mig? :o ) synger forkert på!

Maria&Sarah

...

Indlægaf Maria&Sarah » søn 18. sep 2005 22:52

og her var det første indlæg så fra Sarah, og det andet fra Maria, som på nuværende tidspunkt sidder i hver sin by og derfor ikke ved hvad den anden skriver! :roll:

matthias

Indlægaf matthias » søn 18. sep 2005 22:57

kunne vi ikke også prøve at lave nogle nye sange. jeg hørte nogle i s-toget der havde været til en lyngby-kamp... de sagde at det var total wanna be Brøndby... (de var ikke brøndbyfans) nu ved jeg ikke hvem der kom først med sangene men hvis det er os der har taget brøndbys sange syne jeg vi skal lave dem om...

Bennetzen!!

Indlægaf Bennetzen!! » man 19. sep 2005 14:11

matthias skrev:kunne vi ikke også prøve at lave nogle nye sange. jeg hørte nogle i s-toget der havde været til en lyngby-kamp... de sagde at det var total wanna be Brøndby... (de var ikke brøndbyfans) nu ved jeg ikke hvem der kom først med sangene men hvis det er os der har taget brøndbys sange syne jeg vi skal lave dem om...

Den eneste der er "taget" fra Brøndby er "Vi fra Lyngby af". Men Brøndby har jo heller ikke lavet mange sange selv. De finder musikken et sted og ændre teksten!

http://www.brondbytifo.dk/news.php?readmore=230
Læs "Ny sang til Esbjerg-kampen" og se/hør "Aldrig Alene"!!!

Brugeravatar
Kasper#13
Geografisk sted: Herfølge

Indlægaf Kasper#13 » ons 21. sep 2005 07:36

Sangene kører i ring, og det er altså meget sjældent, at nogen opfinder noget helt nyt. Lagde under en CL-kamp fra Tyskland for nylig mærke til, at det var hele FCK's sangskat der blev sunget. Og Werder Bremen er næppe dem der stjæler fra FCK. På samme måde med Brøndby. De stjæler også med arme og ben - men er mere orienteret mod de italienske sange. Hvis vi bare slipper for LYNGBY - KLAP KLAP KLAP. LYNGBY - KLAP KLAP KLAP, så er jeg egentlig meget tilfreds. Det vigtigste er vel, at dem der er på stadion har det sjovt, og spillerne oplever en opbakning. Hvem der kommer først er vel egentlig ligegyldigt - den smarte lader andre lave det grove arbejde...
Nyt stadion? Måske i 2028.

Tilbage til "Forslag til nye sange"