vi elsker lyngby boldklub

Har du en "sanger" gemt i maven, eller har du bare fundet på den fede tekst til en ny Lyngby-sang? Så post dem her i dette forum.
Magn
Indlæg: 136
Tilmeldt: lør 10. dec 2011 21:07

vi elsker lyngby boldklub

Indlægaf Magn » ons 8. feb 2012 12:10

Min ven og jeg har fået en ide til en ny sang.

http://www.youtube.com/watch?v=hkjdS7nDiVI

Spol frem til 1:35

Sangen lyder følgende:
Vi elsker Lyngby Boldkluuub!
åhhhhhhåhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ååååhhhhhåååååhhhhhhhhhååååhhhhhhhhh
og sådan fortsætter den

Det er mest melodien der siger os noget, ikke så meget teksten.
Senest rettet af Magn ons 8. feb 2012 14:03, rettet i alt 1 gang.

lyngbyanton

Ny sang:

Indlægaf lyngbyanton » ons 8. feb 2012 13:11

Det lyder som en god sang. Jeg kunne godt forestille mig at synge den på stadion. :-D

Brugeravatar
Dobbeltgængeren
Indlæg: 13211
Tilmeldt: tirs 23. apr 2002 13:05

Indlægaf Dobbeltgængeren » ons 8. feb 2012 13:42

For det første passer teksten ikke ret godt, og for det andet er sangen vel egentlig allerede blevet skambrugt af bl.a. Fuckerne m.fl... Hvis man bestemmer sig for at bruge den alligevel, så bør teksten ihvertfald rettes en smule til, så flowet er naturligt.

Magn
Indlæg: 136
Tilmeldt: lør 10. dec 2011 21:07

Indlægaf Magn » ons 8. feb 2012 13:58

Dobbeltgængeren skrev:For det første passer teksten ikke ret godt, og for det andet er sangen vel egentlig allerede blevet skambrugt af bl.a. Fuckerne m.fl... Hvis man bestemmer sig for at bruge den alligevel, så bør teksten ihvertfald rettes en smule til, så flowet er naturligt.


Hvis du kunne finde på noget andet tekst ville det jo være godt.

Androsan
Indlæg: 1430
Tilmeldt: man 23. jan 2012 23:06

Indlægaf Androsan » ons 8. feb 2012 14:09

Er det ikke næsten den samme melodi, hvor remouladedrengene synger åååhh, vi elsker vestegnen eller mod fuckerne "drengene fra vestegnen" istedet for åååhh og så til sidst "vi hader fck" ??

Ville vel næsten kun passe til melodien, hvis vi sang, "vi elsker LBK", og så bliver det sgu for meget efterligning...

Kunne næsten kun bruges, hvis vi sang "åååhh...... vi hader fck" mod fuckerne, men absolut ingen grund til at stjæle fra bundby.
Og lad os desuden hellere finde sange som støtter klubben og bærer holdet frem på banen og ikke allemulige diverse hadesange, medmindre de er ekstraordinært gode :D
Der var engang, hvor vi sang den samme sang...

Thomas Wivel

Indlægaf Thomas Wivel » tirs 21. feb 2012 13:39

Der er umuligt at finde sange der ikke er brugt et eller andet sted, men denne er jo helt klart en fc kattebakke sang og den holder ikke. Derudover er det mig en gåde at I på den eneste linie I laver ikke kan finde en sætning som passer til sangen?


Tilbage til "Forslag til nye sange"



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster