Sangen om Birgit Aaby!

Har du en "sanger" gemt i maven, eller har du bare fundet på den fede tekst til en ny Lyngby-sang? Så post dem her i dette forum.
Oldham

Indlægaf Oldham » ons 2. nov 2011 15:36

Vi har før haft et kæmpe censur problemer på det her forum!
Og jeg vil gerne kreditere admin, for ikke at have sovjettilstande herinde som tidligere forgængere havde for vane.
Jeg er i princip helt i mod alle former for censur og inddragelse af pressefrihed, især når det kommer til relevante facts!

Det jo heller ikke mig, eller ham som først skrev sangen og lagde den på facebook som har tvunget de mange "arbejdspladspikkemænd" ind i Birgit!

Hun har selv optrådt totalt hammerende uprofessionellet! Og hun er mere eller mindre til grin i spillertruppen!

Hvad var vi for fans om vi ikke påpegende dette!?

Jeg vil Lyngby Boldklubs bedste, og hvis nogen er med til at ødelægge det for min klub, så kan du være sikker på jeg skrider til action!
Det her betegner jeg dog som peanuts!

Sangen er måske dårlig og barnlig! Men i det mindste nævner den navnende på de affære som Birgit har haft med spillere som har relation til Lyngby BK!

Jeg syntes de kunne være sjovt hvis folk stemte i og sang den på tribunen, og måske på den måde gav vores direktør en tankestiller eller to.

Jeg mener helt klart det er skadeligt hvis nogen "ligger" med vores direktør!
Sådan noget vil altid skabe uharmoni, på hvilken som helst arbejdsplads!

Andreas Petersson

Indlægaf Andreas Petersson » ons 2. nov 2011 16:14

PerXX skrev:Tudekiks? Meget gerne! :D

Som sagt, det kan godt være det bare er mig der er sart, men det her er trods alt Blue Vikings - ikke Syndikatet, Blue Army eller andre "hardcore" grupperinger. Det er her Hr. og Fru. Jensen søger hen.
Det er langt fra første gang jeg påpeger den temmeligt grove tone der kan være på forum her. Enten direkte til de aktuelle brugere, eller til moderatorne.
Jeg kan sjældent huske en moderator der har gået ind og sagt "Her stopper det! Det er for meget!". Der er en meget fri atmosfære herinde, og for mit tilfælde også for fri, set i forhold til at dette er den officielle fanklub.

Det er ikke fordi jeg tilfældigt er begyndt at kigge forbi - jeg har trods alt været meldt ind på forum siden 2003, og været fan noget længere.

Jeg skal bestemt ikke kunne udelukke at det bare er mig der er stort tudefjæs, men der har været snak om manglende nyt blod i et stykke tid. Jeg skal ikke kunne snakke på andres vegne, men med den ofte temmeligt hårde tone, og ikke eksisterende moderatorer, så er jeg personligt som forholdsvis udestående person ikke super motiveret til at deltage konstruktivt.

Det kan godt være det bare er mig der er tyndhudet, men jeg tænker alligevel at hvis man kunne skrue lidt ned for charmen her på forum, så kunne man lokke nogle flere nye mennesker til.

Det behøver ikke være auto-ban til halvdelen af forum, men i hvert fald en udarbejdning af nogle regler ud over "snak ordenligt!" http://debat.bluevikings.dk/viewtopic.php?t=1144
Og så rent faktisk stå ved de regler.


I og med at dette er den officielle fanklubs debatforum, hvor de fleste søger hen, er det vel også meget normalt, oplagt og logisk, at andre også bevæger sig ind på dennes forum, da det er her de fleste er, og de fleste giver deres mening til kende - dermed mere debat og diskussion.
Det er også vigtigt at have en balance, hvor man kan skelne mellem det at ytre sin mening, respekterer andres holdninger og argumenter og så "den grove tone", som du omtaler.
Men det nytter jo heller ikke noget at stikke halen mellem benene, hvis man er utilfreds.
Mht. moderatorer og admins er det jo ikke ligefrem sikkert eller hyppigt, at de skriver en "advarsel" i et offentligt indlæg under et emne på forum. Privat besked er også en mulighed.
Det er vel et frit forum for alle fans med blåt blod i årene og et hjerte, der banker for Lyngby, men dermed ikke sagt at der ikke skal bruges tanke og handling, når man udtrykker sig.

Brugeravatar
Dunkel KunF #220
Indlæg: 2031
Tilmeldt: ons 24. apr 2002 22:21
Geografisk sted: Brønshøj

Indlægaf Dunkel KunF #220 » fre 4. nov 2011 08:44

Nu er det jo BlueVikings forum og I sidste ende er BV (bestyrelsen/formand), der bestemmer hvad der skal stå, mens skribenterne selv står til ansvar for deres skriblerier. Det ansvar styres som hovedregel af danske domstole, som kan dømme folk for fred- og ærekrænkelser, injurier osv. Herudover prøver jeg med meget begrænset censur (man har ikke krav på at få sine ytringer på skrift i hverken Berlingske eller her) at holde en tone, der kan holde debatten flydende.

Jeg synes det er meget svært (hvor grænsen skal sættes) at og selvom jeg er mdstander af censur, så føler jeg mig specielt, når foilk bliver meget personlig virkelig inklineret til at fjerne den slags. Så jeg vil gerne opfordre folk til at prøve at holde stilen

Jeg synes det er fedt at folk ærligt skriver sandheden. Jeg synes det er fedt at folk beder folk om at "holde stilen". Jeg syens det er fedt kere sig om deres klub
Det Offentlige er et dyr, der sover uvækkeligt på vores hverdagsvej.
Men stundom vågner det og slår en streg, som vores virkelyst kan snuble over."
Piet Hein om bl.a. kommunalbestyrelsen i LTK ;-) /David


Tilbage til "Forslag til nye sange"



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster