Hans Aabech ku spille fodbold...

Har du en "sanger" gemt i maven, eller har du bare fundet på den fede tekst til en ny Lyngby-sang? Så post dem her i dette forum.
Brugeravatar
Jakob P.
Site Admin
Geografisk sted: Søborg

Hans Aabech ku spille fodbold...

Indlægaf Jakob P. » man 8. okt 2007 17:15

...det kniber for hans søn!
Melodi: Foren dog Brøndby med Jylland etc. det er det samme lort!

Hans Aabech ku spille fodbold.
Hans Aabech ku spille fodbold.
Hans Aabech ku spille foooodbold.
Det kniber for hans søn!
Det kniber for hans søn!
Det kniber for hans søn!
Hans Aabech ku spille fooooodboooold.
Det kniber for hans søn!

Skrevet i bussen på vej hjem fra verdens mest frustrerende nederlag i tractor-driving, sister-shagging fucking redneck Horsens. Den skal ikke tages for mere end det er, et humoristisk indslag. Så kan folk jo vælge at blive fornærmede eller lade være :cool:
Kongens Lyngby - Vores klub!

Mette

Indlægaf Mette » man 8. okt 2007 18:18

Så må du sgu også nedfælge sangen til Horsens her. Og gerne med en oversættelse til de fra Horsens, der ik forstod den. F.eks. ham, der ville slås med mig og Michelle, og som ikke fattede, politiet stod lige ved siden af ham: "Go dag, klokken er mange, og du er taget til fange". FJOLS!!!

Brugeravatar
Jakob P.
Site Admin

Indlægaf Jakob P. » man 8. okt 2007 19:31

Det er nu Jaws, der skal have æren for den, men kan da godt gengive teksten her. Melodien er ikke umiddelbart en kending, men ret let at lære, så det er bare at tage med bussen næste gang for dem, der gerne vil lære den ;-) (Kan iøvrigt bruges til et hvilket som helst jysk hold, med Horsens erstattet med det relevante navn). Well here goes:

You can't read, you can't write
it doesn't really matter
'cause you come from Horsens-town
and you can drive at tractor.

og andet vers forfattet på dagen:

it doesn't really matter
and you can shag your sister.

Basim Al Abdilli

Indlægaf Basim Al Abdilli » man 8. okt 2007 21:41

denne lille sang kom også på hjemturen...

kender i den om Aabeck
Aabeck med den røde tud
han er en primadonna
og han burde skiftes ud

Den Runde Kugle

Indlægaf Den Runde Kugle » man 8. okt 2007 23:11

Det er dog et fantastisk højt litterært - eller måske snarere latrinært - niveau, som visse Lyngby-fans er "beriget" med.

Frank

Indlægaf Frank » man 8. okt 2007 23:14

Synes nu lige du skulle feje for nogle af dine egnsfællers døre først :D
Lyngby Fans United!

Ninja Svend

Indlægaf Ninja Svend » man 8. okt 2007 23:16

Kunne godt lide ham den gamle med jakken og piben.. Men især ham den rigtig hårde i oppe bagved i den røde trøje :lol:

Bodin

Indlægaf Bodin » fre 12. okt 2007 09:35

husk at oversæt den til dansk,for jydernes skyld :D

Jakob P. skrev:Det er nu Jaws, der skal have æren for den, men kan da godt gengive teksten her. Melodien er ikke umiddelbart en kending, men ret let at lære, så det er bare at tage med bussen næste gang for dem, der gerne vil lære den ;-) (Kan iøvrigt bruges til et hvilket som helst jysk hold, med Horsens erstattet med det relevante navn). Well here goes:

it doesn't really matter
and you can drive at tractor.

og andet vers forfattet på dagen:

it doesn't really matter
and you can shag your sister.

Brugeravatar
Dobbeltgængeren

Indlægaf Dobbeltgængeren » fre 12. okt 2007 14:49

Uanset det sikkert skulle være humoristisk, så lugter det bare af en dårlig og typisk Vi-er-stive-og-har-fundet-på-en-sang-i-bussen-på-vej-hjem-fra-Jylland-sang"...

Hører egentlig mere hjemme i off-topic (hvis nogen steder overhovedet) end her på "forslag til nye sange forummet".

Brugeravatar
Jakob P.
Site Admin

Indlægaf Jakob P. » fre 12. okt 2007 18:00

Dobbeltgængeren skrev:Uanset det sikkert skulle være humoristisk, så lugter det bare af en dårlig og typisk Vi-er-stive-og-har-fundet-på-en-sang-i-bussen-på-vej-hjem-fra-Jylland-sang"...

Hører egentlig mere hjemme i off-topic (hvis nogen steder overhovedet) end her på "forslag til nye sange forummet".

Hvilken en af dem refererer du til? Hvis det er "min" Aabech-sang, er den eneste grund til, at den røg på, at jeg havde lovet en kammerat, der mente, at jeg ikke turde at smide den på... Uanset hvad du mener, synes jeg stadig, den er sjov. En sviner på en harmløs måde vil jeg vove at påstå... :)

Brugeravatar
Dobbeltgængeren

Indlægaf Dobbeltgængeren » fre 12. okt 2007 20:28

Jakob P. skrev:
Dobbeltgængeren skrev:Uanset det sikkert skulle være humoristisk, så lugter det bare af en dårlig og typisk Vi-er-stive-og-har-fundet-på-en-sang-i-bussen-på-vej-hjem-fra-Jylland-sang"...

Hvilken en af dem refererer du til? Hvis det er "min" Aabech-sang, er den eneste grund til, at den røg på, at jeg havde lovet en kammerat, der mente, at jeg ikke turde at smide den på... Uanset hvad du mener, synes jeg stadig, den er sjov. En sviner på en harmløs måde vil jeg vove at påstå... :)

Den sang, ja.

Sejt du "turde" smide den på. Mere af den vildskab tak :cool:

Brugeravatar
Jakob P.
Site Admin

Indlægaf Jakob P. » fre 12. okt 2007 20:33

Dobbeltgængeren skrev:Sejt du "turde" smide den på. Mere af den vildskab tak :cool:

Fuck nu af... 8)

Brugeravatar
Dobbeltgængeren

Indlægaf Dobbeltgængeren » fre 12. okt 2007 23:25

Jakob P. skrev:
Dobbeltgængeren skrev:Sejt du "turde" smide den på. Mere af den vildskab tak :cool:

Fuck nu af... 8)

Jeg er ude :)

Brugeravatar
2 hands prospect

Indlægaf 2 hands prospect » lør 13. okt 2007 13:32

Den Runde Kugle skrev:Det er dog et fantastisk højt litterært - eller måske snarere latrinært - niveau, som visse Lyngby-fans er "beriget" med.
'

Utroligt du gider at bruge din tid på at skrive indlæg om hvor kloge vi er i Lyngby, skulle du ikke hellere tage nogen af dine Horsens fans i hånden og lave nogle sange til jeres hold, i sang jo kun to forskellige sange under hele kampen!..
Lyngby min opvækst, min ungdom, min fremtid!

Michelle

Indlægaf Michelle » man 15. okt 2007 08:13

2 hands prospect skrev:
Den Runde Kugle skrev:Det er dog et fantastisk højt litterært - eller måske snarere latrinært - niveau, som visse Lyngby-fans er "beriget" med.
'

Utroligt du gider at bruge din tid på at skrive indlæg om hvor kloge vi er i Lyngby, skulle du ikke hellere tage nogen af dine Horsens fans i hånden og lave nogle sange til jeres hold, i sang jo kun to forskellige sange under hele kampen!..

Plus at det faktisk er den eneste kamp jeg nogensinde har været til, hvor at næsten alle Horsens fans vi mødte efter kampn, truede os med tæsk...
Hvorfor??? I har vundet, glæd jer over at i fik en sejr, i ikke burde have haft..
Sku da nogle underlige bonderøve..

Og hvor fanden blev min krantur af??? :eek:

Tilbage til "Forslag til nye sange"