århus GF i, en skændsel for vor sport

Har du en "sanger" gemt i maven, eller har du bare fundet på den fede tekst til en ny Lyngby-sang? Så post dem her i dette forum.
Basim Al Abdilli

århus GF i, en skændsel for vor sport

Indlægaf Basim Al Abdilli » fre 20. apr 2007 13:53

Sad lige i køen på vej hjem fra arbejde og kom til at nynne sangen

Forza Lyngby og den store Blau armé... etc.. etc..

og pludselig kom jeg til at ændre teksten til ..

Århus GF i en skændsel for vor sport
og så lugter i af lort

sidste ord "lort" selvfølgelig udtalt på den der grimme jyske måde som de udtaler sort..

jaja hvad man ikke kan bruge tiden på i en bilkø...

ses søndag mod gymnasterne

Thomas Wivel

Indlægaf Thomas Wivel » fre 20. apr 2007 14:44

Det er sådan en sang jeg kunne få den syge griner at synge kl. 05.30 i en kodyl brandert. Men jeg har også en ekstrem plat humor.

En rimelig ringe sang!!! Men jeg vil da genre skråle den sammen med Vi kør´ i bus bus bus, helt op til him-me-len.. Med gud som kontrollør og Jesus som chauffør....

ÅÅÅÅÅååååååhhh jeg er så glad i dag... Og hvorfor er du glad i dag?? Åååååhh jeg er så glad i dag åååååååååhhh så lykelig.. FOOOOOOOOORRR Jesus han har frelst mig og derfor er jeg glad i dag ÅÅÅÅÅÅÅhhhhhh jeg er så gladi dag ÅÅÅÅÅhhhh så lykkelig.....

Jesus kan godt erstattes med Lyngby, hvis ikke man er troende :cool:

Basim Al Abdilli

Indlægaf Basim Al Abdilli » fre 20. apr 2007 14:54

enig.. det var nu heller ikke ment som en sang der skulle skråles på stadion..

som sagt kan man seriøst kede sig i bilkøen hjem fra arbejde. ..

Willjax

Indlægaf Willjax » lør 21. apr 2007 17:18

Johnny Hey skrev:Det er sådan en sang jeg kunne få den syge griner at synge kl. 05.30 i en kodyl brandert. Men jeg har også en ekstrem plat humor.

En rimelig ringe sang!!! Men jeg vil da genre skråle den sammen med Vi kør´ i bus bus bus, helt op til him-me-len.. Med gud som kontrollør og Jesus som chauffør....

ÅÅÅÅÅååååååhhh jeg er så glad i dag... Og hvorfor er du glad i dag?? Åååååhh jeg er så glad i dag åååååååååhhh så lykelig.. FOOOOOOOOORRR Jesus han har frelst mig og derfor er jeg glad i dag ÅÅÅÅÅÅÅhhhhhh jeg er så gladi dag ÅÅÅÅÅhhhh så lykkelig.....

En rigtig Kramnitze RUS-tur klassiker

Tjek Tjek
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Tjek Tjek » lør 21. apr 2007 19:37

Willjax skrev:
Johnny Hey skrev:Det er sådan en sang jeg kunne få den syge griner at synge kl. 05.30 i en kodyl brandert. Men jeg har også en ekstrem plat humor.

En rigtig Kramnitze RUS-tur klassiker

Må være en gammel klassiker. For iøjeblikket er det sangen "royaler der kalder" der hitter på RUC ;) Hvilket egentlig også kan bruges i Lyngby.
,,For der royaler der kalder på os nu. Og jeg tror at vi blir fulde, fandme sku..."

Tilbage til "Forslag til nye sange"