Birgit har fået sin egen sang! (Set på facebook!) Lad os hylde hende det bedste vi har lært!!
Bajram Fetai! Bajram Fetai! Bajeeram Fetaiii Når han knalder med Birgit så laver ham mål!! Mål for 2 holdet!!
Peter Madsen! Peter Madsen! Peter Peter Madsen! Da han knaldende med Birgit så lavede han mål! Mange mål i Brøndby!
Thomas Rasmussen! Thomas Rasmussen! Thomas Thomas Rasmussen! Da han knaldende med Birgit så fik han kontrakt! Kontrakt i Lyngby Boldklub!!
Marc Ciano! Marc Ciano! Maaaarc Cianoooo fra 3 holdet!! Da han knaldede med Birgit, så fik han et job! Et job i pølseboden!!
Birgit Å! Birgit Å! super Birgit Å! Har en kusse af guld! og den før os til tops! Frem til mesterskabet!! HEY!!!
Sangen om Birgit Aaby!
- Bikerjensen
- Geografisk sted: Kongens By
- 2 hands prospect
-
Patty
-
Oldham
- Dunkel KunF #220
- Geografisk sted: Brønshøj
Jeg har en personlig holdning til hvad man kan tillade sig at skrive og synge. En af mine personlige grænser er det det 'private privatliv'. Med det mener jeg at man måske godt kan tillade sig at skrive og synge om hvad folk gør privat i det offentlige (f.eks. drikker sig fulde), men der skal altså ret meget til at man begynder at skrive om folks kærester, deres familie eller børn.
Beskyldninger om seksulle forhold hører (imho) som udgangspunkt altid til i det private. Man kan overhovedet ikke tillade sig på rygtebasis at postulere ting som reelt kan føre parbrud, have konsekvenser for evt. familie osv. Selv hvis det er noget man VED, så hører det som absolut hovedregel ikke til i aviser eller i debatforum. Det er bare ikke cool!
Det er min holdning. Jeg kan godt lide sange med kant og grove sange og vores ledelse skal bestemt ikke være fredet, men måske kunne man lave en som lidt mere cool og lidt mindre smålig....
Beskyldninger om seksulle forhold hører (imho) som udgangspunkt altid til i det private. Man kan overhovedet ikke tillade sig på rygtebasis at postulere ting som reelt kan føre parbrud, have konsekvenser for evt. familie osv. Selv hvis det er noget man VED, så hører det som absolut hovedregel ikke til i aviser eller i debatforum. Det er bare ikke cool!
Det er min holdning. Jeg kan godt lide sange med kant og grove sange og vores ledelse skal bestemt ikke være fredet, men måske kunne man lave en som lidt mere cool og lidt mindre smålig....
Det Offentlige er et dyr, der sover uvækkeligt på vores hverdagsvej.
Men stundom vågner det og slår en streg, som vores virkelyst kan snuble over." Piet Hein om bl.a. kommunalbestyrelsen i LTK
/David
Men stundom vågner det og slår en streg, som vores virkelyst kan snuble over." Piet Hein om bl.a. kommunalbestyrelsen i LTK
Dunkel KunF #220 skrev:Jeg har en personlig holdning til hvad man kan tillade sig at skrive og synge. En af mine personlige grænser er det det 'private privatliv'. Med det mener jeg at man måske godt kan tillade sig at skrive og synge om hvad folk gør privat i det offentlige (f.eks. drikker sig fulde), men der skal altså ret meget til at man begynder at skrive om folks kærester, deres familie eller børn.
Dunkel KunF #220 skrev:Jeg har en personlig holdning til hvad man kan tillade sig at skrive og synge. En af mine personlige grænser er det det 'private privatliv'. Med det mener jeg at man måske godt kan tillade sig at skrive og synge om hvad folk gør privat i det offentlige (f.eks. drikker sig fulde), men der skal altså ret meget til at man begynder at skrive om folks kærester, deres familie eller børn.
Fuldstændig enig. Det er så tå-krummende pinligt med de kommentarer visse brugere kommer med.
Jeg skal være ærlig at sige at jeg har meget svært ved at associere mig som Lyngby Fan for tiden. Havde jeg været administrator på forum så var den slags slettet med det samme, og brugeren fået en advarsel, hvis lignende blev postet igen, så blev man bannet fra forum.
Det kan godt være det er mig der er sart, men hvis det er den slags der skal repræsentere Lyngby fans, så tror jeg sgu bare jeg melder mig ud af fællesskabet.
Jeg er og bliver fan af Lyngby, men hvis dette er en Lyngby fan, så er det sgu ikke noget jeg vil blandes ind i!
-
Sjus
PerXX skrev:Dunkel KunF #220 skrev:Jeg har en personlig holdning til hvad man kan tillade sig at skrive og synge. En af mine personlige grænser er det det 'private privatliv'. Med det mener jeg at man måske godt kan tillade sig at skrive og synge om hvad folk gør privat i det offentlige (f.eks. drikker sig fulde), men der skal altså ret meget til at man begynder at skrive om folks kærester, deres familie eller børn.
Fuldstændig enig. Det er så tå-krummende pinligt med de kommentarer visse brugere kommer med.
Jeg skal være ærlig at sige at jeg har meget svært ved at associere mig som Lyngby Fan for tiden. Havde jeg været administrator på forum så var den slags slettet med det samme, og brugeren fået en advarsel, hvis lignende blev postet igen, så blev man bannet fra forum.
Det kan godt være det er mig der er sart, men hvis det er den slags der skal repræsentere Lyngby fans, så tror jeg sgu bare jeg melder mig ud af fællesskabet.
Jeg er og bliver fan af Lyngby, men hvis dette er en Lyngby fan, så er det sgu ikke noget jeg vil blandes ind i!
Jeg er enig i at sangen er over stregen, derudover synes jeg den er dårlig.
Når det sagt, skal du så ha kiks med til den der Per? Andre skriver ting du ikke kan lide, så du vil melde dig ud af samfundet? Hvad med at blive og skabe en anden dagsorden, kæmpe for sin egen sag, men ok, måske næmmere at give op.
Sjus skrev:PerXX skrev:Dunkel KunF #220 skrev:Jeg har en personlig holdning til hvad man kan tillade sig at skrive og synge. En af mine personlige grænser er det det 'private privatliv'. Med det mener jeg at man måske godt kan tillade sig at skrive og synge om hvad folk gør privat i det offentlige (f.eks. drikker sig fulde), men der skal altså ret meget til at man begynder at skrive om folks kærester, deres familie eller børn.
Jeg er enig i at sangen er over stregen, derudover synes jeg den er dårlig.
Når det sagt, skal du så ha kiks med til den der Per? Andre skriver ting du ikke kan lide, så du vil melde dig ud af samfundet? Hvad med at blive og skabe en anden dagsorden, kæmpe for sin egen sag, men ok, måske næmmere at give op.
Tudekiks? Meget gerne!
Som sagt, det kan godt være det bare er mig der er sart, men det her er trods alt Blue Vikings - ikke Syndikatet, Blue Army eller andre "hardcore" grupperinger. Det er her Hr. og Fru. Jensen søger hen.
Det er langt fra første gang jeg påpeger den temmeligt grove tone der kan være på forum her. Enten direkte til de aktuelle brugere, eller til moderatorne.
Jeg kan sjældent huske en moderator der har gået ind og sagt "Her stopper det! Det er for meget!". Der er en meget fri atmosfære herinde, og for mit tilfælde også for fri, set i forhold til at dette er den officielle fanklub.
Det er ikke fordi jeg tilfældigt er begyndt at kigge forbi - jeg har trods alt været meldt ind på forum siden 2003, og været fan noget længere.
Jeg skal bestemt ikke kunne udelukke at det bare er mig der er stort tudefjæs, men der har været snak om manglende nyt blod i et stykke tid. Jeg skal ikke kunne snakke på andres vegne, men med den ofte temmeligt hårde tone, og ikke eksisterende moderatorer, så er jeg personligt som forholdsvis udestående person ikke super motiveret til at deltage konstruktivt.
Det kan godt være det bare er mig der er tyndhudet, men jeg tænker alligevel at hvis man kunne skrue lidt ned for charmen her på forum, så kunne man lokke nogle flere nye mennesker til.
Det behøver ikke være auto-ban til halvdelen af forum, men i hvert fald en udarbejdning af nogle regler ud over "snak ordenligt!" http://debat.bluevikings.dk/viewtopic.php?t=1144
Og så rent faktisk stå ved de regler.
- Dobbeltgængeren
Tilbage til "Forslag til nye sange"