Fanzonen på Lyngby-boldklub.dk

Har du nogle gode idéer, spørgsmål vedrørende hjemmesiden LyngbyFans.dk, Debatforummet, ris eller ros - ja whatever. Så post disse indlæg i dette forum.
Tjek Tjek
Indlæg: 62
Tilmeldt: lør 3. jun 2006 11:02
Geografisk sted: Frederiksberg

Fanzonen på Lyngby-boldklub.dk

Indlægaf Tjek Tjek » ons 1. sep 2010 17:39

Hey. Jeg ved ikke om dette burde være rettet direkte til klubben, men da jeg regner med, at der er folk her inde, der har kontakt til de rette instanser, prøver jeg at komme med lidt ideer her.
Jeg kan se, at der er blevet oprettet en fanzone på Lyngby´s hjemmeside, der linker til forummet og Bluevikings generelle side, hvilket jo er cool. Jeg synes dog, at det er lidt ærgerligt, at det har fået plads så langt nede på siden. Jeg tror mange, som ikke ved, at linksne kan findes i bunden, vil overse disse, da man skal godt ned, før de dukker op. Derfor vil jeg høre, om det var en ide, at snakke med klubben, og få rykket: Fanzone afsnittet op, eller måske være så heldige, at få et punkt i menubaren? Her kunne både lægges link til forummet, og Bluevikings hjemmeside, samt et link til udebaneturene. Tror, uden på nogen måde at have tal, eller andet, at det ville skabe en forøgelse af besøgende her, og på Bluevikings hjemmeside. Desuden vil muligheden for at tage med på udebaneturene, blive mere synlige. Kan se, at man nu kan/skal købe plads til udebaneturene via webshoppen. Super god ide, men igen, folk som ikke har sin gang på forummet, eller den nyoprettet facebookgruppe, skal vide, at man kan gøre det via denne.

Tilbage til "Spørgsmål, idéer, ris/ros etc."



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster