Spørgsmål: Merchandise Priser

Har du nogle gode idéer, spørgsmål vedrørende hjemmesiden LyngbyFans.dk, Debatforummet, ris eller ros - ja whatever. Så post disse indlæg i dette forum.
Brugeravatar
stadionpølsen
Indlæg: 3728
Tilmeldt: tirs 9. jul 2002 10:18
Geografisk sted: Bryggen

Spørgsmål: Merchandise Priser

Indlægaf stadionpølsen » fre 28. mar 2008 16:55

FØRST ros til folkene bag vores merchandise for at få lidt flere vare i biksen. Desværre er det lidt same same but different. Lidt nye farve men i samme sub par kvalitet. Sorry.

Det har været oppe og vende før. Og jeg er en af dem der savner noget anderledes merchandise. Nye kasketter + T-shirt (sweatshirt/polo) med et mere moderne og anderledes design over temaet: LBK.

Samtidig kunne jeg som sagt godt ønske en lidt bedre kvalitet af det merchandise man kan købe i dag. Det er fint der er kommet nye caps f.eks.. Men kvaliteten er ikke helt i orden. Broderingen ikke alt for køn. Og lyserøde kasketter… det er jo parken om igen! Hehe

Det jeg egentlig ville høre var hvad DU kunne forstille dig at betale for en Lyngby kasket og/eller T-shirt/polo i en god kvalitet og med et nyt design. Noget man også ville gå i til hverdag. (ja jeg går jo stort set altid med min cap lige meget hvad! Hehe)

Hvor er din smertegrænse for prisen på en kasket? Kr. 150? Kr. 200? Kr. 300?

Er det ok hvis en T-shirt/polo koster Kr. 200? Måske mere?

Ingne polls da det mere er (endun) en debat om vores merchandise jeg sætter i søen.

Anyways: god weekend! Stadionpølsen rammer gin’en! (Konge)Blåt Blod til Alle!
STADIONPØLSEN LBK - Danmarksmesteren på Grill! /ignore Punto. Punto is now on Ignore

Tilbage til "Spørgsmål, idéer, ris/ros etc."



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster