Målmandstrøjen

Har du nogle gode idéer, spørgsmål vedrørende hjemmesiden LyngbyFans.dk, Debatforummet, ris eller ros - ja whatever. Så post disse indlæg i dette forum.
Brugeravatar
Vitalis
Indlæg: 299
Tilmeldt: man 11. jul 2011 18:14
Geografisk sted: Allerød

Målmandstrøjen

Indlægaf Vitalis » tirs 27. mar 2012 23:18

Er det ikke muligt at købe målmandstrøjen?? Syntes ikke jeg kan finde den på shoppen!

Bennetzen!!
Indlæg: 5234
Tilmeldt: fre 12. sep 2003 14:42

Re: Målmandstrøjen

Indlægaf Bennetzen!! » tirs 27. mar 2012 23:30

Vitalis skrev:Er det ikke muligt at købe målmandstrøjen?? Syntes ikke jeg kan finde den på shoppen!


Prøv at skriv til shoppen? ;)

Brugeravatar
Vitalis
Indlæg: 299
Tilmeldt: man 11. jul 2011 18:14
Geografisk sted: Allerød

Indlægaf Vitalis » ons 28. mar 2012 01:18

Lyder faktisk som en udmærket idé, Hr. Bemmetzen! ;)

lepord155

Indlægaf lepord155 » fre 21. nov 2014 13:49

Men når nu spørgsmålet er kommet, så kunne vi måske tage debatten her, om hvad folk egentlig ønsker af BV's hjemmeside.
For personligt går/gik jeg aldrig ind og så på siden for at se hvem vores næste modstander er, spiller statistik osv. Det er vel mere klubbens job at have det på deres hjemmeside.




_________________
watson

Profiterole

Indlægaf Profiterole » tors 27. nov 2014 12:35

lepord155 skrev:Men når nu spørgsmålet er kommet, så kunne vi måske tage debatten her, om hvad folk egentlig ønsker af BV's hjemmeside.
For personligt går/gik jeg aldrig ind og så på siden for at se hvem vores næste modstander er, spiller statistik osv. Det er vel mere klubbens job at have det på deres hjemmeside.


Hvordan passer det med målmandstrøjen-emnet?

OldDirtyBingoCaller
Indlæg: 987
Tilmeldt: tirs 12. jul 2011 11:09
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

Indlægaf OldDirtyBingoCaller » tors 27. nov 2014 12:45

Profiterole skrev:
lepord155 skrev:Men når nu spørgsmålet er kommet, så kunne vi måske tage debatten her, om hvad folk egentlig ønsker af BV's hjemmeside.
For personligt går/gik jeg aldrig ind og så på siden for at se hvem vores næste modstander er, spiller statistik osv. Det er vel mere klubbens job at have det på deres hjemmeside.


Hvordan passer det med målmandstrøjen-emnet?


helt kanon!
FCN er Danmarks svar på Monaco. Shitload af penge, en marina, ingen tilskuere, ingen fodboldkultur


Tilbage til "Spørgsmål, idéer, ris/ros etc."



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst