Emre Mor

Her postes indlæg der er hamrende interessante, men som ret beset ikke har noget med klubben og fankulturen i Kongens Lyngby at gøre.
FaxeNN
Geografisk sted: København K

Re: Emre Mor

Indlægaf FaxeNN » tors 9. jun 2016 15:22

Det er altid nemt at pege fingre set i bagklogskabens ulidelige klare lys. Og selvfølgelig er det en torskedum og ærgerlig situation, men Emre Mors modenhed og evner er virkelig hamret derudaf som et missil det seneste halve år. Som EkstraBladet skriver, var Emre Mor formentlig ikke blevet den guldfugl, som han er nu, hvis han var blevet i Lyngby. I hvert fald ikke på 6-12 måneder.

Vi går amok på forum, når spillerne ikke kæmper for klubben og logoet på brystet. Og det var netop derfor, klubben smed ham på porten. Nok havde han et stort talent, men Dortmund og 70 mio. DKK var der nok ingen, der havde set for blot 6 måneder siden - end ikke de klogeste hoveder her på forum. Det vil jeg gerne vædde min ene klunk på. Så kan I kalde mig EINstein.
"It's not enough that I should succeed - others should fail"

Jyrgen
Geografisk sted: Islands Brygge

Indlægaf Jyrgen » tors 9. jun 2016 16:44

Brugeravatar
Dobbeltgængeren

Indlægaf Dobbeltgængeren » tors 9. jun 2016 21:22

FaxeNN skrev:Det er altid nemt at pege fingre set i bagklogskabens ulidelige klare lys. Og selvfølgelig er det en torskedum og ærgerlig situation, men Emre Mors modenhed og evner er virkelig hamret derudaf som et missil det seneste halve år. Som EkstraBladet skriver, var Emre Mor formentlig ikke blevet den guldfugl, som han er nu, hvis han var blevet i Lyngby. I hvert fald ikke på 6-12 måneder.

Vi går amok på forum, når spillerne ikke kæmper for klubben og logoet på brystet. Og det var netop derfor, klubben smed ham på porten. Nok havde han et stort talent, men Dortmund og 70 mio. DKK var der nok ingen, der havde set for blot 6 måneder siden - end ikke de klogeste hoveder her på forum. Det vil jeg gerne vædde min ene klunk på. Så kan I kalde mig EINstein.

Det ved jeg ikke hvad jeg skal sige til... Jeg synes da nok der er mange der har undret sig gevaldigt fra dag 1 den kontrakt bare blev ophævet, og han skyndte sig op og skrive kontrakt i Farum.

Som Ibrenecairo også skriver, så må man da tage hatten af for, at de kunne finde ud af at få ham på ret køl. Det kunne vi ikke. Derfor scorer de nu kassen her. Det var vi (igen) ikke dygtige nok til. Og det er skidt.

Shevchenko
Kontakt:

Indlægaf Shevchenko » tirs 1. aug 2017 15:13

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie/me ... a-emre-mor

Der skulle eftersigende være budt 10 mil euro på ham, men de er ikke blevet enige.

Hvor mange % var det vi fik af de udviklingspenge?

LJH
Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf LJH » søn 6. aug 2017 09:25

http://www.bt.dk/fodbold/emre-mor-detaljer-fra-skifte-meldes-taet-paa-italiensk-storklub

Og det bliver så Inter... Endnu et hovedrystende karrierevalg! :lol:

OldDirtyBingoCaller
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

Indlægaf OldDirtyBingoCaller » tirs 29. aug 2017 07:55

det tyder på at han er på vej til Celta og der meldes om en pris på 13mio €

https://twitter.com/noticiascelta/statu ... 9747262464
FCN er Danmarks svar på Monaco. Shitload af penge, en marina, ingen tilskuere, ingen fodboldkultur

OldDirtyBingoCaller
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

Indlægaf OldDirtyBingoCaller » tirs 29. aug 2017 07:57

OldDirtyBingoCaller skrev:det tyder på at han er på vej til Celta og der meldes om en pris på 13mio €

https://twitter.com/noticiascelta/statu ... 9747262464

EDIT:breaket af Petter Veland, Kommentator og La Liga-ekspert for Viasat Norge.
FCN er Danmarks svar på Monaco. Shitload af penge, en marina, ingen tilskuere, ingen fodboldkultur

Agento

Indlægaf Agento » tirs 29. aug 2017 14:43

Hvis prisen holder, skal vi min have 40 procent af de 5 procent i udviklingspenge, altså 1,86 mio kr, mange bække små og luner lidt når vi nok ikke kommer helt i mål med tv penge ved første uddeling efter 13 kampe

peterd
Geografisk sted: Blåvand

Indlægaf peterd » tirs 29. aug 2017 19:43

Agento skrev:Hvis prisen holder, skal vi min have 40 procent af de 5 procent i udviklingspenge, altså 1,86 mio kr, mange bække små og luner lidt når vi nok ikke kommer helt i mål med tv penge ved første uddeling efter 13 kampe

Så røg han til det nordvestlige Spanien..og til danskerklubben Celta Vigo.
5 år og til 13 millioner €, som kan ende på 25 millioner €, ifg. Football-Espana.net..

Tilbage til "Off topic"