Trænings kampe vinter 2018

Her kan du diskutere emner vedrørende Lyngby Boldklub, kampe, stemning, fankultur mm.
Brugeravatar
nicklas_sigval
Geografisk sted: Virum, Frederiksdal
Kontakt:

Re: Trænings kampe vinter 2018

Indlægaf nicklas_sigval » lør 13. jan 2018 15:51

lyngby 1 skrev:TAK til sigval for linket til kampen!
Vi starter SKU godt i 2 halvleg og smuk kontra med Foss til Kjær og desværre op på overliggeren og som så mange gange før, vupti og vi er TOTALT udspillet og så står det 4-1 til Ajax, der er 3 Ajax folk i feltet mod vores 2, resten står IGEN IGEN og ser fodbold, skidt efter vores gode start på 2 halvleg!!!!
Ved 5-1 er vi desværre igen helt udspillet, hurtige afleveringer og et træk til den ene side og tilbage igen og et klask til kuglen og vi kan endnu engang hente bolden ud af netmaskerne - øv, øv "det skide udsalg"!

Jamens så lidt.. ;)

Desvære noget af et kollaps for drengene, men nu har de fået lov til at lege med et af de bedste hold i Europa. Ihvertfald en af de større hold jeg har set Lyngby spille mod i en træningskamp. Omvendt så er Ajax heller ikke et bedre hold, de røg ud kun en runde efter os i EL kvalifikationen, og det var hvor Ajax endda var seeded og kun spillede den ene runde..

Brugeravatar
Dobbeltgængeren

Indlægaf Dobbeltgængeren » lør 13. jan 2018 16:08

nicklas_sigval skrev:
Vi starter SKU godt i 2 halvleg og smuk kontra med Foss til Kjær og desværre op på overliggeren og som så mange gange før, vupti og vi er TOTALT udspillet og så står det 4-1 til Ajax, der er 3 Ajax folk i feltet mod vores 2, resten står IGEN IGEN og ser fodbold, skidt efter vores gode start på 2 halvleg!!!!
Ved 5-1 er vi desværre igen helt udspillet, hurtige afleveringer og et træk til den ene side og tilbage igen og et klask til kuglen og vi kan endnu engang hente bolden ud af netmaskerne - øv, øv "det skide udsalg"!

Jamens så lidt.. ;)

Desvære noget af et kollaps for drengene, men nu har de fået lov til at lege med et af de bedste hold i Europa. Ihvertfald en af de større hold jeg har set Lyngby spille mod i en træningskamp. Omvendt så er Ajax heller ikke et bedre hold, de røg ud kun en runde efter os i EL kvalifikationen, og det var hvor Ajax endda var seeded og kun spillede den ene runde..

Resultatet var der ikke meget at sige til, og det betyder selvfølgelig ikke alverden. Det ærgerlige er mere, at der ikke var nogle ekstraordinært gode indsatser at pege på. Havde været rart at se et gyldent indhop fra Kjærgaard, se Rygaard brilliere, eller se Gustav Markussen vise at han kan magte opgaven at tage over fra Boysen.

lyngby 1
Geografisk sted: lyngby

Indlægaf lyngby 1 » lør 13. jan 2018 16:12

KLART bedre for KT i anden halvleg, så mon ikke der bliver langt mere spille tid til ham, jeg tror det!
KLART godt indhop af Marcussen, håber virkeligt der bliver masser af spilletid til ham også fint indhop af MS der virker dejlig rolig i sit spil med godt blik for medspillerne, tror SKU han starter mod BIF, også fint med Foss på backen det gav mere kraft og tyngde frem af banen!!

På negativ siden står helt klart Shala, han skal godt nok op i omdrejninger, hvis han skal starte mod BIF og Hebo mangler stadig at overbevise mig, kunne godt ønske mig "lidt mere RÅHED" fra hans side, modstanderne kommer for nemt forbi ham!!!

JA Rygaard i guder hvor kan den mand meget, men i guder hvor får han lidt ud af det pt., forhåbentligt er der bedre tider på vej for Rylle??

Agento

Indlægaf Agento » lør 13. jan 2018 19:25

Jeg synes Shala var god, han lagde bl.a op til målet

Brugeravatar
1961
Geografisk sted: Nørrebro

Indlægaf 1961 » lør 13. jan 2018 19:36

Synes ærligtalt at de negative kommentarer kan vente til senere.
Det var en træningskamp, hvor vi afprøvede et par systemer mod en meget kompetent modstander, derfor stillede vi op til forudsigelige tæv.
1. halvleg prøvede vi noget der lignede 3-3-3-1 og i 2. halvleg den velkendte 4-4-1-1. Også Ajax ændrede lidt til 2. halvleg. Synes faktisk de gik fra possesion spil til noget mere kontra præget , hvilket gav os betydelig mere boldbesiddelse. Som vi sådan set udnyttede udmærket alt taget i betragtning. Vi skabte faktisk en del chancer, men Ajax vel stort set scorede på det de fik. Når vi får en større udnyttelses procent på vore chancer, ser det lyst ud.
Uanset hvad vil racisme aldrig blive stuerent.

modsat
Geografisk sted: Italy

Indlægaf modsat » lør 13. jan 2018 23:44

Jeg havde egentligt håbet at vi havde testet en 3-5-2 opstilling
MODSAT, med blåt blod i årerne.

Thomas Wivel v2

Indlægaf Thomas Wivel v2 » søn 14. jan 2018 11:07

Alt andet end nederlag til Ajax og deres, i vires øjne, Galaticos, ville være underligt. Det er en træningskamp, så jeg er fuldstændigt ligeglad med resultatet.

Bennetzen!!

Indlægaf Bennetzen!! » søn 14. jan 2018 11:25

nicklas_sigval skrev:

Omvendt så er Ajax heller ikke et bedre hold, de røg ud kun en runde efter os i EL kvalifikationen, og det var hvor Ajax endda var seeded og kun spillede den ene runde..

Ajax var så i EL finalen i maj. Så vil da betegne dem som en pæn svær modstander, på trods af at de røg ud af dette års EL kval.

Brugeravatar
Dobbeltgængeren

Indlægaf Dobbeltgængeren » søn 14. jan 2018 20:41

Jeg så lige interviewet med Kevin - hvad tror I? Er han i start 11'eren fra forårets start?

modsat
Geografisk sted: Italy

Indlægaf modsat » søn 14. jan 2018 21:25

Dobbeltgængeren skrev:Jeg så lige interviewet med Kevin - hvad tror I? Er han i start 11'eren fra forårets start?

Hvis han holder sig skadesfri lyder ham son starter
MODSAT, med blåt blod i årerne.

Agento

Indlægaf Agento » søn 14. jan 2018 21:38

Klar starter har fart og fysik i forhold til alternativerne , han kan blive vores næste kæmpe transfer

cv jørgensen
Geografisk sted: Odense SØ

Indlægaf cv jørgensen » søn 14. jan 2018 23:29

Agento skrev:Klar starter har fart og fysik i forhold til alternativerne , han kan blive vores næste kæmpe transfer

Haha...kæmpe transfer....som i en eller to millioner?
CV's målsætning 17/18: Undgå nedrykning....

Thomas Wivel v2

Indlægaf Thomas Wivel v2 » søn 14. jan 2018 23:46

Hvad jeg hører så afprøvede vi en 3-4-3, hvo vi spiller med Ørn bagerst i midten og Kevin og Thomas i siderne.
Højer og Strand spillede på kanterne som en slags wing-backs. Hvad jeg hørte om kampen var der da flere positive ting at tage med. Kevin spillede sine første 90 min på førsteholdet, efter endt skade og i nyt system. Han gjorde det eftersigende rigtigt fint inden han blev træt til sidst. Saed tror jeg bliver spændende at følge. Eftersigende den mindste mand i mange pr til st bære en Lyngbytrøje, men en boldmagnet, som bliver spændende at følge. George banker den ind, som var han til VM. Han skal bare købes fri og skydes af på en Bassogog!

Elsker Lyngby!

lyngby 1
Geografisk sted: lyngby

Indlægaf lyngby 1 » man 15. jan 2018 12:38

JA "kæmpe transfer" Kevin har 1,5 år tilbage af sin kontrakt, så vi SKAL lige have den forlænget først!!!!

Blåt Blod
Geografisk sted: Lyngby

Indlægaf Blåt Blod » man 15. jan 2018 12:52

Saeid ser da ikke specielt lille ud, når man ser youtube klip?? Jeppe Kjær er da et hoved mindre...
Eller har jeg misforstået dit indlæg, Thomas Wivel?

Tilbage til "Generelt"