BOYKOT af PARKEN d. 30. april. 2017

Her kan du diskutere emner vedrørende Lyngby Boldklub, kampe, stemning, fankultur mm.
Thomas Wivel v2

Re: BOYKOT af PARKEN d. 30. april. 2017

Indlægaf Thomas Wivel v2 » søn 16. jul 2017 18:31

Dobbeltgængeren skrev:Jeg vil ikke have den lukket her. Har lige sat popcorn over...

Synes du er lidt konfliktsky DG ;)

modsat
Geografisk sted: Italy

Indlægaf modsat » søn 16. jul 2017 19:03

SPE2506 skrev:
Agento skrev:1961, blot et godt råd , hvis man debatterer skader det ikke med en sober og god tone . Husk Thomas Wivel er en del af DBH, mere så du vælger dine kampe på et så oplyst grundlag som muligt ( ironi anvendt) .

Ja og totalt ude for pædagogisk rækkevidde er han os Mr Rasmus modsat , og la det så være mit sidste indskud fordi vi kommer ikke videre !

Vi står og kan ikke stå samme i det spørgsnål desværre en sørgelig ting hvis i spøge mig alle ville Lyngby det bedste men nogen vel åbenbart os FCK's bedst

uddyb venligst hvordan du kan mene at os der tager ind i parken og støtter vores hold, vil fck det bedste?
MODSAT, med blåt blod i årerne.

Brugeravatar
Dobbeltgængeren

Indlægaf Dobbeltgængeren » søn 16. jul 2017 19:06

Thomas Wivel v2 skrev:
Dobbeltgængeren skrev:Jeg vil ikke have den lukket her. Har lige sat popcorn over...

Synes du er lidt konfliktsky DG ;)

Der er for mange underlige holdninger til denne her sag til jeg gider bruge meget mere tid på den. Jeg gør som jeg selv har lyst - tager i Parken - og hvis andre synes de vil boykotte og blive hjemme, så gør de bare det.

Brugeravatar
1961
Geografisk sted: Nørrebro

Indlægaf 1961 » ons 11. okt 2017 09:42

Uanset hvad vil racisme aldrig blive stuerent.

FaxeNN
Geografisk sted: København K

Indlægaf FaxeNN » ons 11. okt 2017 12:23

Jeg håber da, at vi kan få D-tribunen tilbage i Parken, når vi gæster FCK. Men jeg kan ikke se, hvorfor FCK skulle have dårligere forhold end fx AGF, hvor udebanetilskuere qua løbebanen bliver nødt til at sætte sig i fjerneste sektion bag målet, hvor der er endnu længere til banen end i Parken - simpelthen fordi der ikke er andre muligheder.

Jeg forstår sikkerhedsargumentet med bølgebrydere, men bliver udebanefans tilfredse med placeringen i Parkens hjørne, blot fordi disse etableres?

Vi kan også se på vores egen udebanetribune, som vel kan sammenlignes med Helsingør, SønderjyskE og Hobros deslige. Her står folk tæt på banen, men forholdene i regnvejr og blæst gør det til en rædderlig fodboldoplevelse, og i sådanne tilfælde vil man vel hellere placeres i et hjørne under taget? Det virker lidt som om, at man kun forsøger at ramme FCK, fordi de har et stadion, der gør det muligt at tilbyde bedre udebaneforhold, selvom de i sidste ende ikke tilbyder væsentligt ringere forhold end mange af os andre.
"It's not enough that I should succeed - others should fail"

SPE2506
Geografisk sted: Lu

Indlægaf SPE2506 » ons 11. okt 2017 12:54

Her snakker man jo netom at prøve og skabe lige gode forhold for udefans ikke kunne i parken men alle steder så må ikke os andre klubber som os måske forpligter os til og som minimum lavet tag på vores udebaneafsnit ? (Hvad vist os er planen som jeg forstår det) og de fortabte sjæle jeg kender som er fuck hoveder syntes nu det er fint hvis de for et tag

Brugeravatar
Dobbeltgængeren

Indlægaf Dobbeltgængeren » ons 11. okt 2017 21:24

SPE2506 skrev:tag på vores udebaneafsnit ? (Hvad vist os er planen som jeg forstår det)

Det tror du vel ikke selv på kommer til at ske foreløbig?

Medmindre der sker et mirakel ved kommunalvalget til vores fordel, hvor hovedparten pludselig har blå briller på. Næppe sandsynligt.

Skalde
Geografisk sted: Helsingør

Indlægaf Skalde » ons 11. okt 2017 21:42

Dobbeltgængeren skrev:
SPE2506 skrev:tag på vores udebaneafsnit ? (Hvad vist os er planen som jeg forstår det)

Medmindre der sker et mirakel ved kommunalvalget til vores fordel, hvor hovedparten pludselig har blå briller på. Næppe sandsynligt.

Hvis man vedtager at udebanefans skal have det samme som hjemmebane. Så bliver det jo et krav.

Brugeravatar
Dobbeltgængeren

Indlægaf Dobbeltgængeren » ons 11. okt 2017 21:56

Skalde skrev:
Dobbeltgængeren skrev:

Hvis man vedtager at udebanefans skal have det samme som hjemmebane. Så bliver det jo et krav.

Muligvis. Men jeg er sikker på Lyngby kan få en dispensation. Det er svært at forestille sig, at man begynder at bygge blot fordi nogle kræver et tag (såfremt det bliver vedtaget).

Jeg er f.eks. stadig forbavset over vi opfylder kravene om 10.000 tilskuerpladser, når der meldes om udsolgt ved 7000-et-eller-andet.

Skalde
Geografisk sted: Helsingør

Indlægaf Skalde » tors 12. okt 2017 06:58

Dobbeltgængeren skrev:
Skalde skrev:
Dobbeltgængeren skrev:

Muligvis. Men jeg er sikker på Lyngby kan få en dispensation. Det er svært at forestille sig, at man begynder at bygge blot fordi nogle kræver et tag (såfremt det bliver vedtaget).

Jeg er f.eks. stadig forbavset over vi opfylder kravene om 10.000 tilskuerpladser, når der meldes om udsolgt ved 7000-et-eller-andet.

Hvis vi får det. Så vil parken også bede om det og så står vi samme sted.

Brugeravatar
Dobbeltgængeren

Indlægaf Dobbeltgængeren » fre 13. okt 2017 01:03

Skalde skrev:
Dobbeltgængeren skrev:
Skalde skrev:

Hvis vi får det. Så vil parken også bede om det og så står vi samme sted.

Præcis. Det er desværre nok to skridt frem og to tilbage.

Indtil vi engang i fremtiden ser et generelt boom i tilskuertallene i Superligaen, eller større krav fra DBU, hvilket jeg har svært ved at se ske i den nære fremtid, så kommer der næppe mange markante forbedringer af stadion i Lyngby. Det skulle da lige være hvis vi blev solgt til en mæcen eller et konsortie, som kunne se et potentiale i Lyngby Boldklub, som ingen andre har kunne endnu, og vælger at smide 150 millioner i et stadion, som han/hun ikke forventer at få tilbage på nogle måder.

lyngby 1
Geografisk sted: lyngby

Indlægaf lyngby 1 » fre 13. okt 2017 09:46

NU blev den gamle ende "tribune/græsmåtte", åbenbart fjernet ved en fejl - så vi kan JO håbe på en gentagelse vedr. evt. tag overdækning??

Bennetzen!!

Indlægaf Bennetzen!! » fre 13. okt 2017 09:51

Dobbeltgængeren skrev:
Skalde skrev:
Dobbeltgængeren skrev:

Det er vel præcist pga. krav at der er kommet nye tribuner, varme i banen mm. på stadion. Endetribunen hvor udeholdets fans står, er gjort klart så der "let" kan komme tag på. Så hvis det bliver et krav, så forventer jeg da at kommunen endnu engang er med til at overholdet det krav, og vi får tag på den tribune.

Brugeravatar
Dobbeltgængeren

Indlægaf Dobbeltgængeren » fre 13. okt 2017 11:19

Bennetzen!! skrev:
Dobbeltgængeren skrev:
Skalde skrev:

Det er vel præcist pga. krav at der er kommet nye tribuner, varme i banen mm. på stadion. Endetribunen hvor udeholdets fans står, er gjort klart så der "let" kan komme tag på. Så hvis det bliver et krav, så forventer jeg da at kommunen endnu engang er med til at overholdet det krav, og vi får tag på den tribune.

Ja, det er jeg klar over. Men du tror simpelthen der kommer et krav om tag nu her? Og hvis der gør, så tror du kommunen begynder at rykke ind med gravkøer kort tid efter?

Bennetzen!!

Indlægaf Bennetzen!! » fre 13. okt 2017 13:23

Dobbeltgængeren skrev:
Bennetzen!! skrev:
Dobbeltgængeren skrev:

Ja, det er jeg klar over. Men du tror simpelthen der kommer et krav om tag nu her? Og hvis der gør, så tror du kommunen begynder at rykke ind med gravkøer kort tid efter?

Som jeg forstår det, så de krav der bliver snakket om kan gælde allerede fra foråret.
Og hvis det så bliver et krav om tag, så formoder jeg at det kommer til at gælde på samme måde som de normale stadion krav, så hvis man påbegynder planerne, så er det fint nok fra DBU. Således at vi ikke bliver straffet fra foråret, men ved at vise en plan for forbedringen, som vil blive overholdt, så er det fint nok.

Tilbage til "Generelt"