På lørdag imod Sønderjyske

Her kan du diskutere emner vedrørende Lyngby Boldklub, kampe, stemning, fankultur mm.
Jimboe
Geografisk sted: Athen

Re: På lørdag imod Sønderjyske

Indlægaf Jimboe » lør 12. aug 2017 22:38

modsat skrev:
Jimboe skrev:Folk er sgu godtnok utrolig negative over hvordan vores spillere nu en gang spiller i øjeblikket.

Bevares ikke nogen køn kamp fra vores side, men efter alle de nederlag er det da klart at spillerne ikke er superfyldt med selvtillid og oven på kampen i dag, ja så skal vi nok være glade for 1-1 - specielt efter hvordan det gik de sidste 10 min.

I dag mangler vi 7 spillere ! ! ! ! - og alligevel brokker folk sig - sørgeligt.

er det så mærkeligt når vores forventninger er til mere?

Uden 7 spillere som næsten alle ville starte inde, så kan vi vel ikke forvent champagnebold ?

Så må man skrue forventninger ned til noget mere realistisk.

Thomas Wivel v2

Indlægaf Thomas Wivel v2 » lør 12. aug 2017 23:33

Jeg synes der er gået fck i den herinde. Skulle vi prøve at lave en test, hvor vi efter næste kamp ikke må fokusere på alt det spillerne gør forkert. Jeg må indrømme at jeg er røvtræt af negative opkast. Vi er i Superligaen! Ja vi har fået en lidt skidt start, men lad nu vær med at bliv depressiv over det.

Jeg elsker at se Lømbø hver uge og glæder mig allerede til næste weekend. Det lyder som om at andre mangler den glæde og måske burde holde en pause ;)

Brugeravatar
Dobbeltgængeren

Indlægaf Dobbeltgængeren » søn 13. aug 2017 07:14

Nå, lidt forsinket analyse herfra. Skulle lige drikke ud og det tog sin tid.

Svagt spillet kamp! Vi skal være glade for det ene point. Vi skabte ikke en skid andet end tilfældigheder. Det gjorde Sønderjyske egentlig heller ikke. Opbakningen? Den var også til at overse. Jeg ville være lykkelig, hvis jeg ikke så alle de spøgelser jeg råbte op om for et par uger siden, som desværre var tydelige for mig allerede der. Men jeg kan hverken se de positive tendenser eller at der skulle have været 2000+ tilskuere på lægten igår. Holdet er blottet for selvtillid, og de fleste render rundt og spiller på et helt andet niveau end i sejrsstimen på ti i træk

Brugeravatar
Dobbeltgængeren

Indlægaf Dobbeltgængeren » søn 13. aug 2017 12:14

modsat skrev:
ForeverLyngby skrev:Har ikke noget problem i at spille med de unge. Og Fosgaard ryger vel bare på højre kant næste gang med folk tilbage.

Ørnskov snorksov og virker slidt. Men mener stadig Mikkel skal ud. Nå, men det var et point og så må vi bygge videre på det.

Fosgaard ryger forhåbentlig på bænken, dårligste mand på banen efterfulgt af jelle

Jeg synes det var svært at få øje på enkelte spillere, som gjorde det bedre eller dårligere end andre. Det var jævnt fesent over hele linien. Personligt var jeg dog skuffet over Ørnskovs mange fejlafleveringer og Kristoffer Larsens usynlighed. Man of the match må vel næsten være Mikkel Andersen - specielt efter hans 100% redning i de døende sekunder.

betty

Indlægaf betty » søn 13. aug 2017 12:33

Jimboe skrev:
betty skrev:
Jimboe skrev:Folk er sgu godtnok utrolig negative over hvordan vores spillere nu en gang spiller i øjeblikket.

Bevares ikke nogen køn kamp fra vores side, men efter alle de nederlag er det da klart at spillerne ikke er superfyldt med selvtillid og oven på kampen i dag, ja så skal vi nok være glade for 1-1 - specielt efter hvordan det gik de sidste 10 min.

I dag mangler vi 7 spillere ! ! ! ! - og alligevel brokker folk sig - sørgeligt.

Det var vel 8 vi manglede med mindre du ikke tæller OJo med

8 ?? - hvem mangler da ?

1. Michael Lumb
2. Mathias Tauber
3. Mathias Hebo
4. Mikkel Rygaard
5. Jeppe Brandrup
6. Kim Ojo
7. Oliver Lund

Sorry min fejl, selv om Riise og Emil stadig står som en del af truppen på klubbens hjemmeside

Tilbage til "Generelt"